“Інтернет чи телебачення”: звідки українці частіше беруть інформацію
У часи діджиталізації інформацію можна отримати за секунди і з будь-якої точки світу, якщо є зв’язок чи інтернет. Українці користуються більшістю видів комунікації хоча б раз на день.
Деталі: Наразі найпріоритетнішим каналом для цього залишається телебачення. Такі результати соціологічного дослідження “Читання в контексті медіаспоживання та життєконструювання” опублікували в Українському інституті книги.
Загалом дослідженні взяло участь 3900 осіб віком від 6 до 17 років та він 19 до 59 років, серед них:
2100 дорослих,
1800 дітей.
Результати показали, що телебачення 73% респондентів дивиться щонайменше кілька разів на тиждень. На наступній сходинці йдуть дописи в соціальних мережах – 69% опитуваних “добуває” звідти інформацію. Через інтернет-ЗМІ трохи більше ніж половина – 53%. З радіо – 43%.
Найменш пріоритетними є друковані газети – 15% та журнали – 6% респондентів.
Дослідження показало, що, як і у 2018 році, у 2020 році українці віком 15 – 59 років найчастіше дивляться телебачення та читають дописи в соціальних мережах – 48 % та 40% відповідно. І роблять вони це щодня.
Також йдеться про те, що, ймовірно, соцмережі забирають аудиторію в інтернет-ЗМІ. Останніми стали користуватись менше у порівнянні з минулими роками.
Крім цього, у 2020 році зросла частота слухання радіо і знизилась частота читання друкованих газет і журналів.
Источник: chasdiy.org