ПолiтДумка

Інтернет-продажі в «чорну п’ятницю» в США зросли до рекордних $9 млрд

30 ноября
12:05 2020

Витрати в інтернеті в «чорну п'ятницю» в цьому році зросли майже на 22%, встановивши новий рекорд. Про це свідчать дані Adobe Analytics, передає CNBC.

Споживачі витратили $9 млрд в інтернеті на наступний день після Дня подяки, що на 21,6% більше, ніж рік тому.

За даними Adobe, «кіберпонеділок» в цьому році стане найбільшим днем цифрових продажів за всю історію з витратами від $10,8 до $12,7 млрд, що складе зростання від 15% до 35% в порівнянні з роком раніше.

Adobe виявила, що «чорну п'ятницю» споживачі витрачають $6,3 млн за хвилину в Інтернеті, або в середньому $27,50 на людину. Витрати на смартфони зросли на 25,3% в порівнянні з минулим роком і досягли $3,6 млрд, що становить 40% від загальних витрат

За даними аналітиків, найпопулярнішими товарами в цьогорічну «чорну п'ятницю» стали Hot Wheels, набори Lego, Apple AirPods, Apple Watch, пристрої Amazon Echo і телевізори Samsung,

За даними Adobe, кількість покупок продуктів через інтернет в «чорну п'ятницю» зросла на 397% в порівнянні з середніми денними показниками жовтня. Продажі засобів особистої гігієни зросли на 556%, а онлайн-витрати на товари для тварин зросли на 254%.

Источник: mind.ua


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/politdumkakiev/public_html/wp-content/themes/legatus-theme/includes/single/post-tags.php on line 5
Share

Статьи по теме

Последние новости

Компанія, що стоїть за Arc, створює новий веб-браузер зі штучним інтелектом під назвою Dia

Читать всю статью

Мы в соцсетях

Наши партнеры

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY

EA-LOGISTIC: Международные грузоперевозки – всегда своевременно и надежно!