Інтернет-провайдери та мобільні оператори зможуть забронювати всіх працівників
Уряд підтримав рішення, яке дозволить великим інтернет-провайдерам та мобільним операторам бронювати до 100% співробітників. Однак до цих компаній є низка вимог.
Про це повідомив міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.
Він зауважив, що аварійні бригади провайдерів та операторів відновлюють телеком-інфраструктуру, щоб попри знеструмлення та обстріли в українців був звʼязок та інтернет.
«Забезпечити українців стабільним звʼязком та інтернетом під час війни — наш пріоритет. Для цього потрібні люди, які живитимуть генератори, замінюватимуть акумулятори на станціях та оперативно відновлюватимуть звʼязок після чергових російських обстрілів енергетичної інфраструктури», — пояснили у Мінцифри.
Федоров нагадав, що раніше президент поставив завдання стабілізувати мобільний звʼязок та інтернет під час знеструмлень. І, за його словами, рішення про бронювання працівників — один з необхідних кроків.
Які вимоги до компаній?
До мобільних операторів, щоб забронювати 100% працівників:
- статус критичного підприємства;
- виконання вимог Національного центру оперативно-технічного управління мережами телекомунікацій (НЦУ);
- прибуток від 200 мільйонів гривень на місяць;
- працівники, яких подають у списки, влаштовані у штаті компанії щонайменше квартал і працюють на повну зайнятість.
До великих інтернет-провайдерів, щоб забронювати 100% працівників:
- статус критичного підприємства;
- виконання вимог НЦУ;
- прибуток від 20 мільйонів гривень на місяць;
- працівники, яких подають у списки, працюють у штаті компанії не менше ніж квартал і влаштовані на повну зайнятість.
До інтернет-провайдерів із прибутком менш ніж 20 млн гривень на місяць, щоб забронювати понад 50% працівників:
- статус критичного підприємства;
- виконання вимог НЦУ;
- наявність уже сформованих аварійно-відновлювальних бригад на територіях Дніпропетровської, Донецької, Запорізької, Київської, Луганської, Миколаївської, Одеської, Полтавської, Сумської, Харківської, Херсонської, Чернігівської областей та в Києві.
Источник: hromadske.ua