кажуть, вона буде менш дратівливою
Команда YouTube, схоже, шукає нові формати реклами, які не так дратують. Інвазивна або нав’язлива реклама часто є однією з причин, чому користувачі звертаються до блокувальників реклами. YouTube, схоже, знає про це, оскільки тестує формат “картинка в картинці” (PiP), щоб зробити рекламу більш терпимою.
Згідно з офіційним повідомленням, компанія тестує новий формат реклами PiP, спочатку на прямих трансляціях. На YouTube акаунти, що мають можливість монетизації, можуть встановлювати рекламу, яка з’являється в середині відтворення відео (також відому як реклама в середині ролика). Ця реклама є досить нав’язливою, оскільки вона з’являється на весь екран, зупиняючи відтворення відео або прямого ефіру, доки ви не зможете її пропустити.
Творці можуть встановлювати рекламу в середині ролика як для звичайних відео, так і для прямих трансляцій. Вони також можуть дозволити платформі автоматично вирішувати, в який момент відео відтворювати рекламу, або вирішити це вручну. З цього приводу на сторінці підтримки YouTube сказано наступне:
“Монетизовані канали без управління правами можуть встановити рекламу в середині ролика за замовчуванням для майбутніх прямих трансляцій на рівні каналу. Налаштування на рівні каналу дозволяють вибрати налаштування монетизації, які будуть використовуватися за замовчуванням для будь-яких новостворених прямих трансляцій. Щоб вибрати налаштування на рівні каналу: Відкрийте панель керування прямим ефіром, а потім у лівому нижньому кутку натисніть “Налаштування”.
Тим не менш, команда YouTube, схоже, прагне зробити рекламу менш дратівливою для користувачів, показуючи її у вікні PiP. Це означає, що реклама в цьому форматі більше не буде ставити на паузу пряму трансляцію і не займатиме весь екран. За словами компанії, ця функція тестується на “обраних” пристроях і користувачах, тому це обмежений тест.
Источник: itsider.com.ua