ПолiтДумка

Кількість передплатників у додатку Tinder падає шостий квартал поспіль

09 мая
03:44 2024

База платних підписників Tinder впала на 9% в річному обчисленні до менш ніж 10 мільйонів в останньому кварталі, не дотягнувши до оцінок аналітиків, на тлі того, як Match Group бореться за утримання користувачів на тлі цінових змін і зниження споживчих витрат.

Компанія Match Group Inc. повідомила, що кількість користувачів-передплатників Tinder, найбільшого додатку для знайомств,  падає шостий квартал поспіль. Акції упали на 5%, пише УНН з посиланням на Bloomberg.

Деталі

Кількість клієнтів, які платять на платформі, знизилося на 9% порівняно з роком раніше, становивши в першому кварталі «менше ніж 10 мільйонів», ідеться в заяві компанії з Далласа у вівторок. Аналітики прогнозували приблизно 9,8 мільйонів користувачів. Компанія пояснила збитки змінами цін, внесеними минулого року, а також скороченням активних користувачів.

Компанія Match, яка також керує платформою знайомств Hinge, вже понад рік намагається утримати передплатників і стикається з дедалі більшим тиском, щоб змінити ситуацію. У березні компанія призначила до своєї ради двох нових директорів після переговорів з активним інвестором Elliott Investment Management і підписала угоду про обмін інформацією з фондом, яким керує мільярдер Пол Сінгер.

Tinder «продовжує стикатися з перешкодами», заявив генеральний директор Match Бернард Кім у листі акціонерам, «частково через зниження дискреційних витрат споживачів». Він сказав, що компанія працює над покращенням досвіду Tinder, особливо для жінок та користувачів покоління Z, і очікує, що скорочення кількості користувачів уповільниться «у другій половині року».

Прагнучи збільшити прибуток, компанія випробувала багаторівневі моделі передплати та нішові програми для знайомств, такі як Archer для GBQ-чоловіків та The League, орієнтовану на самотніх людей, які прагнуть кар’єри.

Але прогнози продовжують розчаровувати: у вівторок компанія Match прогнозувала, що виручка у другому кварталі варіюватиметься від $850 до $860 млн, що значно нижче оцінок аналітиків. Очікується, що скоригований операційний прибуток становитиме від $300 до $305 млн, що також нижче за прогнози.

Акції Match втратили понад 13% своєї вартості цього року. Акції впали на 5% — до $30,04 на післяпродажних торгах у вівторок. У конкурента Bumble Inc. справи ще гірші: у 2024 році його акції впали на 30%.

Источник: unn.ua


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/politdumkakiev/public_html/wp-content/themes/legatus-theme/includes/single/post-tags.php on line 5
Share

Статьи по теме

Последние новости

З ким і про що Україна підписала безпекові угоди

Читать всю статью

Мы в соцсетях

Наши партнеры

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY

EA-LOGISTIC: Международные грузоперевозки – всегда своевременно и надежно!