Коло розширюється. Компанія Ubisoft відмовилася від реклами в соцмережі X
Французький видавець та розробник відеоігор Ubisoft приєднався до широкого кола технологічних компаній та бізнесів з індустрії розваг, що більше не рекламуються на X.
Ще у понеділок, 20 листопада, користувачі X (Twitter) бачили рекламу гри Assassin’s Creed Nexus VR — ексклюзивної VR-гри для платформи Meta’s Quest від Ubisoft. Після цього компанія припинила показ реклами своїх продуктів на цій платформі. Представники компанії підтвердили це у коментарях видання PCGamer і Axios.
«У нас була [рекламна] кампанія, та ми призупинили рекламу на X», — заявив представник Ubisoft, не розкриваючи причини такого рішення.
Відтак Ubisoft стала першим видавцем відеоігор, який приєднався до десятків компаній, що відмовилися від витрат на рекламу в соцмережі Ілона Маска.
Як писав NV Техно, відтік рекламодавців (серед них — Apple, Sony, IBM та Disney) стався після того, як організація Media Matters опублікувала звіт, у якому йшлося, що X розміщувала рекламу великих брендів поряд із вмістом, який рекламує Адольфа Гітлера та його нацистську партію.
21 листопада стало відомо, що X (Twitter) позивається проти Media Matters. Хоча в позові не стверджується, що організація збрехала про поширення пронацистського контенту в соцмережі, компанія Ілона Маска звинувачує її у маніпуляції.
Источник: techno.nv.ua