Компанія IBM значно скоротить штат департаментів маркетингу та комунікацій
Компанія IBM повідомила співробітникам свого відділу маркетингу та комунікацій про майбутні скорочення робочих місць.
Про це пише CNBC з посиланням на джерела.
Даних щодо кількості скорочених працівників немає. За словами анонімного джерела, директор з комунікацій IBM Джонатан Адашек зробив цю заяву під час приблизно семихвилинної зустрічі зі співробітниками підрозділу.
Ці скорочення відбуваються на тлі чергової хвилі звільнень у технологічному секторі. За даними Layoffs.fyi, у 2023 році 204 IT-компанії звільнили майже 50 тис. людей.
IBM замінює людей штучним інтелектом
У грудні 2023 року генеральний директор IBM Арвінд Крішна заявив, що компанія «масово підвищує кваліфікацію всіх співробітників у галузі штучного інтелекту». Це сталося після того, як у серпні компанія оголосила про план заміни близько 8 тис. робочих місць на рішення з використанням ШІ.
А у січні 2023 року компанія повідомила про скорочення 3,9 тис. працівників.
У фінзвіті за IV квартал 2023 року IBM підкреслила, що останні витрати на «ребалансування робочої сили» матимуть «дуже низький однозначний відсоток від глобальної чисельності працівників». Компанія планує завершити 2024 рік приблизно з тим же рівнем зайнятості, з яким його почали.
IBM намагається наздогнати конкурентів у ШІ
IBM повертається до зростання протягом останніх двох років, однак розширення залишається стриманим. Хоча прибуток у IV кварталі 2023 року перевищив прогнози, виручка зросла лише на 4% в порівнянні з аналогічним періодом 2022 року.
Компанія намагається зміцнити свої позиції в сфері штучного інтелекту, яка стала головною темою в індустрії після випуску ChatGPT від OpenAI наприкінці 2022 року. Торік IBM анонсувала WatsonX — студію розробки для компаній для створення та розгортання моделей машинного навчання.
Проте IBM стикається із жорсткою конкуренцією на ринку корпоративних ШІ-рішень з боку Microsoft, Google, Amazon та інших гравців. Керівництво компанії визнає, що відстали у монетизації своїх ШІ-продуктів та розвитку Watson після перемоги в телевікторині Jeopardy у 2011 році.
Майже два роки тому IBM продала свій підрозділ Watson Health за нерозголошену суму приватній інвестиційній фірмі Francisco Partners.
Источник: speka.media