Компанія Meta планує заповнити свої соцмережі ШІ-користувачами
У найближчі два роки компанія має намір наповнити Instagram і Facebook згенерованими ШІ персонажами. У них будуть сторінки з фото і відео, а також коротка інформація, щоб виглядати жвавіше. На думку Meta, це “допоможе утримати молоду аудиторію” і конкурувати з тим же TikTok. Самих підлітків ніхто, зрозуміло, не запитав.
Що варто знати
“Соцмережу з картинками” вже встигли заполонити згенеровані нейродівчата, на яких особливо заповзятливі навіть заробляють, і як підсумок: Meta вирішує розвивати напрямок. Бізнесу буде добре, а ось незміцнілій психіці підлітків навряд чи.
Діти сильніше, ніж дорослі, залежні від громадської думки, та й питання з прийняттям себе в підлітковому віці ніхто не відміняв. І ось заходить умовний учень старшої школи в Instagram, бачить там успішного ШІ-сина маминої подруги, порівнює себе з ним і починає сумніватися в собі, тільки закріплюючи свою невпевненість і комплекси. Таке відбувається навіть зараз, поки соцмережі не рясніють ідеальними ШІ-персонажами.
Експертів, однак, більше хвилює питання дезінформації. Meta пропонує маркувати згенерований контент, але це виглядає як слабкий захист, адже, гортаючи пост, ми спочатку бачимо фото та відео, а потім текст. Загалом, бізнес, як завжди, просто бізнес і нічого особистого.
Источник: itechua.com