ПолiтДумка

Компанія Samsung скорочує розрив з Apple у лояльності користувачів

23 мая
02:12 2025

Більшість (89%) користувачів iPhone під час купівлі нового пристрою знову обирають продукцію Apple. Про це йдеться в дослідженні Consumer Intelligence Research Partners (CIRP).

Попри високу лояльність користувачів iPhone, цей результат нижчий, ніж у 2023 році, на 5%. Водночас Samsung демонструє позитивну динаміку: з 2021 по 2025 рік лояльність користувачів до південнокорейського бренду збільшилася з 68% до 76%.

На думку аналітиків CIRP, порівняння лояльності користувачів Apple і Samsung не зовсім коректне з погляду ринкової динаміки, оскільки кількість шанувальників південнокорейського бренду значно поступається аудиторії Apple.

Експерти також зазначають, що закрита екосистема Apple сприяє утриманню клієнтів, тоді як різноманітність пристроїв на базі Android створює складнощі для Samsung.

Зазначається, що дослідження охоплює винятково американський ринок, де Apple посідає провідні позиції з часткою в 52%, тоді як Samsung утримує 24%. Топ-3 замикає Motorola з 12% ринку.

Источник: itechua.com


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/politdumkakiev/public_html/wp-content/themes/legatus-theme/includes/single/post-tags.php on line 5
Share

Статьи по теме

Последние новости

Почему Месси так рассердился после ничьей с Палмейрасом: есть объяснение

Читать всю статью

Мы в соцсетях

Наши партнеры

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY

EA-LOGISTIC: Международные грузоперевозки – всегда своевременно и надежно!