Компанія Samsung визнала, що вкрала дизайн нового смарт-годинника та навушників у Apple
У компанії серйозно незадоволені ситуацією, що склалася. На тих, хто розробляв дизайн Galaxy Watch Ultra і Galaxy Buds3 Pro, чекають зниження зарплат і скорочення.
Лі Дже Ен, голова Samsung Electronics, виступив із критикою у бік власної корпорації після того, як побачив, що компанія представила на липневій презентації Galaxy Unpacked 2024. Як повідомляє Economic Daily з посиланням на анонімні джерела, це сталося після того, як на Samsung обрушилася хвиля негативу за плагіат дизайну смарт-годинника Galaxy Watch Ultra та навушників Galaxy Buds3 Pro.
Що ж не сподобалося Лі Дже Ен? По-перше, численні звинувачення у бік Samsung. Користувачі після презентації були обурені — як корпорація так відкрито скопіювала у Apple дизайн своїх нових навушників та розумного годинника. У випадку Galaxy Watch Ultra скопіювали навіть назву.
Якщо порівняти Galaxy Watch Ultra та Apple Watch Ultra, можна помітити безліч схожих деталей: титановий корпус, помаранчева кнопка дії, схожі ремінці (всі три), циферблат. Примудрилися навіть вкрасти функції дайвінгу та SOS-дзвінка.
Тим часом, Galaxy Buds3 Pro є копією AirPods Pro. За винятком прозорої кришки і дужок, що світяться, у навушників Galaxy така ж форма, як у останніх AirPods, така ж технологія знімних амбушюр і схожі функції, включаючи управління з натискання на дужку, просторове аудіо, режим «прозорості» і так далі.
ЗМІ повідомляють, що голова Samsung Electronics вжив жорстких заходів щодо перегляду політики роботи мобільного підрозділу (MX). Серед цих заходів: кадрові перестановки у керівництві, зниження зарплат деяким працівникам та звільнення. Уточнюється, що мобільний підрозділ був найбільш високооплачуваним відділом Samsung, який паралельно займається розвитком AI-функцій Galaxy AI. Мабуть, співробітники «загралися» з AI, простими словами, почали більше приділяти увагу пакету Galaxy AI, який через пару років стане платним, ніж якості продукції, що випускається. У експертів ринку залишилися питання і до самого Лі Дже Ен — дивно, чому керівництво саме не знає про те, що випускає компанія, і дізнаються про це лише після хвилі хейту.
Источник: ilenta.com