Краще не стане. Вчені виявили, що алкоголь не робить оточення красивішим
Передбачається, що термін «пивні окуляри» був придуманий студентами північноамериканських університетів чоловічої статі в 1980-х роках. Ідея полягає в тому, що випитий нами алкоголь може змусити інших у наших очах виглядати більш привабливими, пише The Guardian.
Що ж, учені вважають, що настав час зняти «пивні окуляри». У новому дослідженні вчені зі Стенфордського дослідницького центру профілактики в Пало-Альто (Каліфорнія) дійшли висновку, що алкоголь насправді не здатний зробити людей привабливішими в наших очах.
Зазначимо, що незважаючи на неофіційні докази існування «пивних окулярів», зв’язок між алкогольною інтоксикацією та фізичним потягом систематично ніколи не вивчався. У новому дослідженні авторка аналізу, професорка Моллі Боудрінг вирішила виправити це упущення.
У попередніх дослідженнях на цю тему людей, як правило, просили оцінити привабливість інших людей за фотографіями у тверезому та нетверезому стані. Однак результати були неоднозначними. Загалом усі дослідження показали, що «пивні окуляри» справді існували, але цей ефект був украй незначним. У новій роботі вчені також додали ще одну складову: можливість реальної зустрічі з деякими людьми, яких реципієнти оцінювали.
За словами професора психології Університету Едж-Гілл в Ормскірці Ребекки Монк, ця можливість зустрічі з людьми, яких реципієнти оцінюють, дала змогу також дослідити прислів’я «про рідку хоробрість», а не тільки так званий феномен «пивних окулярів».
Під час дослідження Боудрінг і Майкл Сайєтт із Піттсбурзького університету запросили 18 пар друзів-чоловіків у лабораторію. Далі їх попросили оцінити привабливість чоловіків і жінок, зображених на фото і відео. Автори дослідження зазначають, що вони запрошували реципієнтів парами, намагаючись відтворити соціальні взаємодії, які можуть відбуватися в реальній ситуації вживання алкоголю.
Источник: focus.ua