Lanzador EV від Lamborghini отримав понад один мегават пікової потужності
Плани Lamborghini представити нову, чисто електричну четверту модель у своїй лінійці привернули увагу сьогодні після відкриття концепту Lanzador на Monterey Car Week. Гранд-турер із високим дорожнім просвітом із сидіннями 2+2 і великими 23-дюймовими колесами, Lanzador поєднує елементи стилю від Urus і Sián, набувши унікальної форми.
Це не перший повністю електричний концепт Lamborghini — ця честь дісталася концепту Terzo Millennio 2017 року — але це найсерйозніша ознака зусиль знаменитого італійського автовиробника перейти до продуктивності, що працює від акумулятора.
Зображення: Lamborghini
Звичайно, щойно я розкрив прес-реліз Lanzador, я негайно почав шукати всі ті характеристики, пов’язані з електромобілем, які б довели, що цей концепт буде одним із найпотужніших електромобілів на дорозі. Але Lamborghini скромно ставиться до таких деталей, як запас ходу, акумулятор, ємність зарядки або навіть прискорення від нуля до 60 миль на годину. Італійський виробник спортивних автомобілів таки оприлюднив одну спокусливу інформацію: Lanzador здатний розвивати «пікову потужність понад один мегават».
Це еквівалентно 1341 механічній кінській силі, що помістить Lanzador десь між Lucid Air Sapphire (920 кВт) і Tesla Roadster (1100 кВт). І хоча це мало що говорить нам про доставку енергії за годину, це дає підказку про продуктивність, яку ми, швидше за все, можемо вважати швидкою. Чи може Lanzador розганятися з нуля до 60 миль на годину менш ніж за дві секунди, як деякі з його однолітків у спільноті потужністю 1000 к.с. Lamborghini не сказав би.
Керування Lanzador обіцяє стати незабутнім досвідом. «Значно» більше датчиків і виконавчих механізмів буде інтегровано в систему динамічного контролю водіння суперкара, щоб забезпечити максимально плавну їзду. Алгоритмічний комп’ютер Lanzador збирає дані, щоб забезпечити нюанси водіння, які з часом покращуються.
Зображення: Lamborghini
«Це дозволяє більш точно, ніж будь-коли раніше, диференціювати характер водіння для окремого водія: інформація повертається водієві інтелектуальними датчиками, розташованими за новими «пілотними» скляними панелями, встановленими в передній частині автомобіля, даруючи смак майбутнього радарна технологія», — каже Lamborghini.
Звичайно, Lanzador був розроблений для оптимізації аеродинаміки для покращення водіння та запасу ходу. Опір повітря можна регулювати відповідно до унікальних уподобань водія. Це система, схожа на ту, що була використана в Huracán Performante та Aventador SVJ, разом із «новими активними аеродинамічними пристроями спереду та ззаду, щоб забезпечити найкращу ефективність» у режимах руху Urban або Performance. А активне шасі з керованою задньою віссю та пневмопідвіскою можна керувати через кермо.
Задні ліхтарі шестикутної форми з трьома світлодіодними елементами з кожного боку черпають натхнення з Countach LPI 800-4. Говорячи про шестикутник, потужні 23-дюймові колеса поєднують шестикутні елементи з аеролопатями, щоб мінімізувати турбулентність.
Зображення: Lamborghini
Ці колеса дають Lanzador набагато вищий кліренс, ніж зазвичай у лінійці Lamborghini, а найближчим попередником є позашляховик Urus. Висота даху становить 1,5 метра, або трохи менш як п’ять футів, тому він все одно нижчий за набагато вищий Urus. Але ці колеса нададуть Lanzador вигляду здатного долати всілякі дорожні перешкоди — або принаймні підійматися на пагорби Північної Італії.
Якщо не згадати продуктивність, можна побачити, що Lamborghini захоплюється поєднанням форми кузова GT із стильною їздою Lanzador у Lanzador. Метою було імітувати Huracán Sterrato, позашляховий суперкар, який автовиробник випустив обмеженим тиражем у 900 одиниць.