Марк Цукерберг попав на жорсткий тролінг з використанням «Deepfake»
Група активістів запустила рекламну кампанію з підробленим відео, на якому генеральний директор Meta Platforms Inc. Марк Цукерберг дякує Конгресу за те, що він не вжив заходів проти найбільших технологічних компаній.
У рекламі актор, який грає персонажа з головним капелюхом із настільної гри «Монополія», перетворюється на Цукерберга. Він каже, що антимонопольне законодавство, спрямоване на зменшення влади технологічних гігантів, «ось-ось зникне». Відео є «діпфейком» або відео, яке використовує штучний інтелект, щоб створити враження, що хтось робить або каже щось, чого не робив.

Оголошення з’явилося на тлі крещендо лобіювання знакового антимонопольного законодавства, яке завадить найбільшим технологічним компаніям – Google, Amazon.com Inc. , Apple Inc. і Meta – зловживати своїм домінуючим становищем на ринку. Прихильники закону сподіваються підштовхнути Конгрес ухвалити законопроект до кінця цього року, перш ніж більшість Республіканської партії прийме його. Вищі республіканці повідомили, що законодавство провалиться в Палаті представників Республіканської партії.
Великі технологічні компанії та їхні торгові групи витратили понад 120 мільйонів доларів на рекламу проти законопроекту.
«Велика техніка — це золотий гусак, який продовжує давати, давати і давати», — каже в рекламі Цукерберг, якого називають фальшивим. Звертаючись до законодавців, він каже: «Ми дозволяємо їм прикидатися, що ненавидять нас на пні, але в Конгресі вони одні з наших найсильніших захисників».
Реклама, яка була створена лівою групою цифрових прав Demand Progress, буде показана в Нью-Йорку та Вашингтоні. Група, яка не розкриває своїх донорів, не розкрила, скільки вона витрачає на кампанію. 30-секундна версія транслюватиметься на телебаченні, а довша – онлайн.
Зрештою, лідер більшості в Сенаті Чак Шумер і спікер Палати представників Ненсі Пелосі вирішать, чи виносити цей захід на голосування до закінчення повноважень нинішнього Конгресу і нового Конгресу, який приступить до роботи 3 січня.
Дипфейк рекламної кампанії є особливо болючою темою для Facebook Meta, який зіткнувся з хвилею критики через відмову видалити маніпульовані відеоматеріали Пелосі, які, здавалося, показували, як вона невиразно говорила в 2019 році. Цей інцидент підштовхнув до посиленого вивчення планів платформи для обробки глибоких фейків, які, як очікується, стануть все більш популярними в міру вдосконалення технології.

