Маск планував зрбити Х «додатком для абсолютно всього»
Задовго до покупки Twitter Inc. Ілоном Маском за 44 мільярди доларів у 2022 році він говорив про створення всеосяжної служби під назвою «X». У типовій манері Маска концепція була експансивною та аморфною. Потім на вихідних у липні 2023 року він змінив назву та логотип Twitter на X. Це був початок бачення мільярдера перетворити платформу соціальних медіа на щось на кшталт святого Грааля епохи онлайн — те, що Маск називає« додатком для всього». »
1. Чому Twitter змінив бренд на X?
Маск продемонстрував особисту приналежність до літери X. Він порівняв свої амбіції щодо Twitter із баченням іншої організації під назвою X.com, компанії з фінансових послуг, яку він заснував у 1999 році, яка зрештою стала PayPal Holdings Inc. Коли він був генеральним директором, Маск хотів розширити платформу та поступово відмовитися від назви PayPal, що зрештою призвело до його усунення. Маск написав у Твіттері, що покупка Twitter стала «прискорювачем» для створення X. Це може означати перетворення загальнодоступної служби обміну повідомленнями на щось набагато ширше, включаючи єдиний магазин для фінансових послуг. «X — це майбутній стан необмеженої інтерактивності — зосереджений на аудіо, відео, обміні повідомленнями, платежами/банківськими послугами — створюючи глобальний ринок для ідей, товарів, послуг і можливостей», — сказала головний виконавчий директор Лінда Яккаріно під час зміни назви компанії.
2. Що таке «всепрограма»?
Ідея полягає в тому, щоб об’єднати та об’єднати різноманітні служби в програму, яка обробляє більшість того, що потрібно користувачеві на своєму телефоні. Маск відкрито захоплювався WeChat, додатком Tencent Holdings Ltd. , який перетворився на міні-інтернет, яким щодня користується понад мільярд китайців. WeChat фактично функціонує як власна операційна система, виконуючи все: від цифрових платежів і замовлень доставки їжі до бронювання авіаквитків, розваг і записів на прийом до стоматолога. Це також один із найпопулярніших у країні новинних і розважальних порталів, який поєднує використання таких програм, як Facebook, Twitter, Uber, Instagram і Substack. Маск також вголос міркував про те, щоб зробити Twitter більш схожим на TikTok, сервіс для обміну відео, який належить ByteDance Ltd.
3. Як далеко зайшов Маск?
Коли він змінив назву Twitter у липні 2023 року, Маск сказав, що в наступні місяці компанія додасть «всебічні комунікації та можливість керувати всім вашим фінансовим світом». Наразі X представив спосіб для абонентів преміум-класу здійснювати аудіо- та відеодзвінки через платформу, а також нову службу найму, яка дозволяє організаціям розміщувати список відкритих вакансій у своєму профілі X. X також планує запустити службу новин під назвою XWire. У жовтні Маск заявив, що нові продукти X можуть кинути виклик LinkedIn, YouTube і PR Newswire Cision.
4. Чи пробували «додаток для всього» раніше в США?
Технічні платформи давно шукають шляхи кращої монетизації своєї клієнтської бази та пропозицій продуктів. Дехто намагався поборотися з банківськими гігантами, але скасовував свої плани через конкуренцію та регулятивний контроль. Компанія Meta Platforms Inc. витратила роки на інвестування в проект під назвою Libra , який мав революціонізувати транскордонні платежі, але зрештою відмовився від цього. Apple Inc. пропонує власну кредитну картку, але її банківський партнер Goldman Sachs Group Inc., як кажуть, хоче вийти з угоди. Інші спроби Google і Amazon.com Inc. Alphabet Inc. так і не стали реальністю .
5. Чи хочуть користувачі одну програму?
Це незрозуміло. Користувачі в США та Європі принаймні наразі виявляли готовність використовувати кілька програм для виконання своїх завдань, замість того, щоб мати єдиний магазин. Кілька різних платформ обміну повідомленнями, соціальних мереж і банківських платформ залишаються популярними.
6. Які шанси Маска на успіх?
Важко судити, виходячи з дефіциту конкретних планів або стратегії, детально розробленої компанією. Докази свідчать про те, що поштовх Маска до ребрендингу був імпровізованим рішенням, а новий логотип був результатом 24-годинного краудсорсингу серед підписників Маска в Twitter. Силу його особистого бренду та сотні мільйонів активних користувачів Twitter/X не слід сприймати легковажно.