Meta не підтримає позов проти закону про безпеку дітей
NetChoice , Chamber of Progress і CCIA — торгові групи, членами яких є Meta та інші технологічні компанії — виступили проти законопроєкту, попереджаючи, що він фактично підриває зусилля платформ фільтрувати шкідливий контент і охолоджувати висловлювання дітей в Інтернеті.
Через занепокоєння, що NetChoice також оскаржить подібний закон штату Меріленд, Соломон та інші законодавці штату закликали компанії-члени групи в листах минулого місяця «дотримуватись» і «не намагатися підірвати ці двопартійні рятівні зусилля шляхом подання до суду, щоб заблокувати його прийняття».
«Meta не знає про юридичне оскарження [Кодексу дітей штату Меріленд] і не планує його підтримувати», — написала стороння юридична фірма Meta у відповідь на лист.
Соломон сказав, що, хоча він «задоволений, що вони не підтримають позов», він сподівається, що Meta «спонукатиме своїх партнерів у NetChoice, яку вони допомагають фінансувати, зробити те саме й допомогти нам запровадити захист здорового глузду для дітей замість того, щоб намагатися без потреби тягнути це через суди».
Не відразу зрозуміло, як Meta може стримувати фінансову підтримку NetChoice або іншої групи, якщо вони подадуть до суду на Меріленд. Meta відмовився від коментарів; Компанія заявила, що «не завжди погоджується з кожною політикою або позицією, яку займають окремі організації або їхнє керівництво [вони роблять свій внесок]. NetChoice не відповів на запит на коментар.
Інші технологічні компанії, які фінансують торгову групу, зазнали критики за схвалення законопроэктів про безпеку в Інтернеті на федеральному рівні, проти яких NetChoice активно виступає.
Генеральні директори Snap і X, раніше Twitter, підтвердили свою підтримку двопартійного Закону про безпеку дітей в Інтернеті під час резонансних слухань у Сенаті в січні . Подібно до законів штату Меріленд і Каліфорнія, він вимагатиме від компаній за замовчуванням посилити параметри конфіденційності та безпеки для дітей, одночасно покладаючи на них юридичне зобов’язання запобігати шкоді дітям.
Але Snap і X також є членами NetChoice, яка відкрито виступає проти цього законодавства та називає його неконституційним , передвіщаючи потенційну проблему в майбутньому.
У лютому ліва правозахисна група Accountable Tech запустила цифрову рекламну кампанію, закликаючи дві компанії вийти з NetChoice і «припинити фінансувати лобіювання Big Tech проти двопартійного законодавства щодо захисту дітей в Інтернеті».
X не повернув запит на коментар. Snap відмовився від коментарів. Microsoft, яка володіє LinkedIn, також схвалила Закон про безпеку дітей в Інтернеті, але не є членом NetChoice.