Meta звинуватили у масштабному шпигунстві за користувачами Facebook у всьому світі
Дослідження Consumer Reports, проведене за сприяння некомерційної організації The MarkUp, показало, що корпорація Meta стежить за користувачами у всьому світі. Компанія отримує дані про користувачів від сотень тисяч компаній, які відстежують їхні дії на сайтах, додатках та у реальному світі.
Стеження відбувається без відома та згоди користувачів, які не можуть контролювати, як їхня особиста інформація використовується для реклами. Consumer Reports провела дослідження за допомогою 709 добровольців, які поділилися архівами своїх даних із Meta.
З отриманих даних з’ясувалося, що всього 186 892 компанії відправили дані про користувачів до корпорації. У середньому Meta отримувала дані кожного учасника дослідження від 2230 різних компаній. Число значно варіювалося, деякі учасники мали понад 7 000 компаній, що надають їх дані.
Дані, вивчені Consumer Reports, надходять з двох типів збору: подій та аудиторій, що настроюються. Обидві категорії включають інформацію про те, що люди роблять поза платформами Meta.
Налаштовувані аудиторії дозволяють рекламодавцям завантажувати списки клієнтів у Meta, часто включаючи ідентифікатори, такі як адреси електронної пошти та мобільні рекламні ID. Такі клієнти потім стають метою реклами на платформах Meta.
Події описують взаємодії користувача з брендом, які можуть відбуватися за межами додатків Meta та у реальному світі. Події можуть включати відвідування сторінки на сайті компанії, підвищення рівня гри, відвідування магазину або покупку продукту. Такі сигнали походять від програмного коду Meta, включеного в багато мобільних додатків, їх пікселя відстеження (Meta Pixel), включений у багато сайтів, і від відстеження типу сервер-сервер (server-to-server, S2S), коли сервер компанії передає дані серверу Meta.
Проблема полягає в тому, що тільки споживач має право запобігти збиранню своїх даних. Навіть «глобальний механізм відмови від підписки», що дозволяє користувачам уникнути передачі своїх даних, недостатній, тому що «це все одно вимагає від користувача вжити заходів для захисту своєї конфіденційності. Багато людей не мають часу або знань для цього.
Представник Meta Еміль Васкес сказав, що компанія продовжуватиме інвестувати в технології мінімізації даних, щоб відповідати мінливим очікуванням. Васкес згадав, що бізнеси відповідають за отримання дозволу на передачу інформації про людей різним компаніям, у тому числі корпорації Meta.
Источник: noworries.news