Найгірший рік за 15 років. У Lego заявили про важкі часи для магазинів іграшок
Данський виробник конструкторів Lego заявив, що у 2023-му продажі бренду зросли всього на 2%, а рік став «виключно поганим» для магазинів іграшок по всьому світу, за оцінкою компанії.
За словами генерального директора Lego Нільса Б. Крістіансена, 2023-й став «найнегативнішим роком» для міжнародного ринку іграшок за останні п’ятнадцять років, повідомляє Trade Master.
Зростання продажів на 2% до 65,9 млрд данських крон свідчить про те, що Lego значно перевершив ринок, збільшив свою частку на ньому та показав сильну динаміку за останній квартал.
Прямі продажі споживачам, через власні магазини та онлайн, зросли на 4%, проте операційний прибуток датської компанії впав на 5% до 17,1 млрд. крон (2,3 млрд. євро), що було обумовлено зростанням додаткових інвестицій.
Протягом минулого року Lego відкрила 147 магазинів, довівши їхню загальну кількість до 1031.
Також виробник інвестував на 60% більше на екологічні ініціативи та запустив нову програму членства Lego Insiders. Нові продукти, як і в попередні роки, становили близько 50% портфеля.
Источник: biz.nv.ua