Названо професії, які зараз отримують найбільшу вигоду від штучного інтелекту
Штучний інтелект на роботі є сьогоденною реальністю, і він вже змінює те, як ми проводимо наші робочі дні. Дослідження Microsoft показало, що деякі професії вже відчувають більше переваг використання, більше ніж інші, повідомляє «Delo.ua».
Штучний інтелект робить роботу простішою, швидшою та кращою
Згідно з дослідженням, є два основних фактори, що впливають на рівень залучення ШІ в робочу рутину — тип роботи і обсяг даних, який використовується в роботі. Професії, які включають багато даних, як-от аналіз інформації про клієнтів, зазнають найбільших покращень завдяки штучному інтелекту.
Співробітники, які займаються кібербезпекою, розробкою продуктів, продажами, технічною підтримкою, маркетингом і зв’язками з громадськістю, вже оцінили, як штучний інтелект покращує їхні повсякденні завдання, пропонує можливості для інновацій, зменшує кількість повторюваних задач і дозволяє приймати більш обґрунтовані і, отже, швидші рішення.
До топ-5 увійшли кібербезпека, продажі, розвиток бізнесу, маркетинг і комунікації
Як йдеться у дослідженні Microsoft, штучний інтелект допомагає, аналізуючи багато даних, виявляючи закономірності та знаходячи проблеми в режимі реального часу. Це дозволяє техпідтримці та експертам з кібербезпеки зосередитися на швидшому плануванні та реагуванні на загрози.
Штучний інтелект також може автоматизувати такі завдання, як моніторинг загроз і обробка початкових інцидентів, вивільняючи експертів для більш складних розслідувань і рішень.
Для продажів побудова міцних відносин і закриття угод є ключем до успіху. Штучний інтелект трансформує продажі, швидко аналізуючи дані про клієнтів і персоналізуючи електронні листи. Це допомагає спеціалістам зосередитися на важливих завданнях і витрачати більше часу на побудову відносин з потенційними клієнтами.
Агенти з обслуговування клієнтів використовують штучний інтелект для оптимізації взаємодії, ефективнішого вирішення запитів і підвищення загальної задоволеності клієнтів. Компанії, які впровадили чат-ботів зі штучним інтелектом, кажуть, що він ефективно обробляє рутинні запити, тим самим звільняючи агентів для складних випадків.
У маркетингу та PR штучний інтелект допомагає знаходити нові тренди та можливості, аналізуючи великі обсяги даних. Це може прискорити такі завдання, як перевірка тенденцій SEO, розробка контенту, дослідження ринку та планування запуску продуктів. Штучний інтелект також показує, як історії сприймаються в медіа, економлячи час і дозволяючи PR-фахівцям зосередитися на своїй творчій роботі, гарантуючи, що кінцевий продукт має людський дотик.
Штучний інтелект стає улюбленим помічником
Work Trend Index Report, спільний звіт Microsoft і LinkedIn, показав, що використання GenAI подвоїлося за останній рік, причому троє з чотирьох людей вже використовують ШІ на роботі.
Work Trend Index також підкреслив тенденцію на LinkedIn: 142-кратне збільшення кількості користувачів LinkedIn у всьому світі, які додають до своїх профілів навички штучного інтелекту.
Незважаючи на те, що 79% керівників визнають важливість штучного інтелекту для бізнесу, а 66% з них заявили, що не наймали б людину без навичок штучного інтелекту, багатьом організаціям все ще не вистачає офіційних стратегій штучного інтелекту, що призводить до того, що люди використовують власні інструменти штучного інтелекту в роботі.
Що думають українці про використання ШІ
За даними опитування Kantar Ukraine, проведеного у січні 2024 року, 78,7% українців знають, що таке штучний інтелект, але лише 29,1% респондентів активно використовують його у різних сферах життя.
Однак, згідно з опитуванням, проведеним у квітні 2023 року, 50% українців позитивно ставляться до ШІ, а в жовтні 2023 року 73% погодилися з тим, що ШІ здатний покращити життя людства. При цьому 80% молоді (18-29 років) та 82% людей з вищою освітою розуміють переваги ШІ.
Однак, існують і побоювання щодо ШІ: 15% опитаних вважають, що він веде до деградації людини, 18% турбуються про втрату робочих місць, а 14% побоюються загрози неконтрольованої діяльності ШІ.
Опитування також показало, що лише 19,6% респондентів можуть розпізнати текст, створений ШІ. При цьому 34,1% довіряють такому тексту, що вказує на ризики маніпулювання інформацією за допомогою ШІ.
Щодо регулювання ШІ, 45% українців висловили думку, що для цього потрібен спеціальний закон, 14% виступили проти, а 41% не змогли визначитися.