ПолiтДумка

Нелегальний ринок онлайн-гемблінгу в Італії генерує річний дохід майже в €1 млрд

21 октября
04:13 2023

Згідно з останніми оцінками Європейської асоціації ставок та азартних ігор (EGBA), чорний ринок онлайн-гемблінгу в Італії генерує річний валовий дохід майже 1 мільярд євро.

Ця цифра еквівалентна регульованим доходам від онлайн-гемблінгу у восьми інших країнах ЄС, виходячи із показників Gambling Capital за друге півріччя 2021 року.

За даними EGBA, чорний ринок Італії генерує такий самий обсяг онлайн-GGR, як Хорватія (170 млн євро), Кіпр (100 млн євро), Естонія (150 млн євро), Латвія (180 млн євро), Литва (140 млн євро). , Люксембург (30 млн. євро). ), Мальта (70 млн євро) та Словенія (60 млн євро) разом узяті.

Згідно з нещодавнім звітом La Gazzetta dello Sport, гравці в Італії щороку ставлять на чорний ринок понад 25 мільярдів євро, причому 75% цієї суми, або 18,5 мільярда євро, витрачаються онлайн.

Італійське агентство з митниці та монополій (ADM), яке регулює азартні ігри в країні, вже цього року заблокувало понад 9800 неліцензованих ігрових сайтів.

Це число вже на 400 більше, ніж було заблоковано в 2022 році, що, на думку EGBA, наголошує на зростанні масштабу проблеми.

Торгова асоціація зі штаб-квартирою у Брюсселі заявила, що захист клієнтів є її ключовим пріоритетом, і вона виступає проти веб-сайтів, які орієнтовані на ринок ЄС, але не забезпечують захисту споживачів.

Організація закликала італійську владу зробити більше для підвищення обізнаності споживачів щодо ризиків, пов’язаних з використанням неліцензованих операторів.

«Значний розмір чорного онлайн-ринку Італії викликає занепокоєння, але це не дивно, враховуючи, що в Італії діє один із найсуворіших в Європі режимів реклами для своїх гральних компаній, що ліцензіюють», — сказав генеральний секретар EGBA Маартен Хайєр.

«Заборона країни на рекламу ліцензованих операторів азартних ігор явно сприяє чорному ринку.

«Без достатнього рівня реклами італійці не зможуть відрізнити сайт азартних ігор, який має ліцензію в Італії та застосовує правила захисту прав споживачів країни, від сайту, який не є такими.

«Очевидно, що примусових заходів проти операторів чорного ринку недостатньо, і що уряду необхідно переглянути свої правила реклами азартних ігор, щоб гарантувати, що італійські громадяни можуть бути добре поінформовані про ліцензовані веб-сайти в країні», — додав він.

Источник: meta.ua


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/politdumkakiev/public_html/wp-content/themes/legatus-theme/includes/single/post-tags.php on line 5
Share

Статьи по теме

Последние новости

Александр Усик — седьмой по заработкам спортсмен в мире

Читать всю статью

Мы в соцсетях

Наши партнеры

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY

EA-LOGISTIC: Международные грузоперевозки – всегда своевременно и надежно!