Нова розробка вчених дозволить ШІ краще виявляти сарказм у повідомленнях людей
В даний час ціла низка компаній розробляють своїх власних чат-ботів і віртуальних асистентів з використанням технологій штучного інтелекту, але часто у подібних продуктів є деякі недоліки, наприклад, в недавньому матеріалі розглядався випадок з новою ШІ-функцією AI Overviews в пошуковій видачі Google, не завжди надає вірні відповіді у зв’язку з відсутністю здатності відрізнити серйозні висловлювання користувачів від повідомлень саркастичного характеру, тому нова розробка фахівців була б дуже доречною у вирішенні даної проблеми — як говориться в публікації сайту NotebookCheck, група дослідників з Гронінгенського університету, розташованого в Нідерландах, представник свою нову розробку, покликану допомогти штучному інтелекту краще зрозуміти тонкощі людського спілкування.
Багатоетапний алгоритм, розроблений фахівцями, заснований на докладному аналізі аудіо-або відеоповідомлень, що передбачає вивчення швидкості мови, особливостей тембру, типу вимови, а також інших параметрів, що дозволяють виявити конкретні емоції людини. Крім того, проводиться аналіз тексту шляхом транскрипції з подальшим додаванням до нього смайлів у вигляді додаткового шару. На основі отриманих даних можна навчати штучний інтелект, що дасть можливість відрізняти сарказм від серйозних висловлювань.
У майбутньому планується додавання нових можливостей для аналізу, у тому числі вивчення жестів і рухів, що виробляються людиною, завдяки чому буде доступний ще один шар виявлення несерйозного контенту, який дозволить зробити ШІ ще більш надійним.
Крім того, розробку вчених передбачається використовувати і для виявлення інших типів емоцій, що найчастіше зустрічаються в людському спілкуванні, у тому числі для визначення хибних висловлювань.
Наголошується, що навіть з використанням даної розробки штучний інтелект навряд чи буде здатний зі стовідсотковою ймовірністю правильно визначити ту чи іншу людську емоцію, але все ж таки це дозволить хоча б частково сприймати контекст, який вкладається людьми в те чи інше повідомлення.
Источник: itechua.com