образив фірму та вилаявся на клієнта
Британська компанія доставки DPD вимкнула частину чат-бота зі штучним інтелектом через інцидент із лайкою та критикою фірми. Як стало відомо, 30-річний музикант Ешлі Бошамп (Ashley Beauchamp) вирішив “поекспериментувати” зі ШІ-співрозмовником, коли той не зміг допомогти з пошуком загубленої посилки.
У відповідь на прохання Бошампа чат-бот став розповідати анекдоти та навіть склав “вірш про те, яка жахлива компанія” DPD. Він також вилаявся матом і назвав себе “непотрібним”.
Parcel delivery firm DPD have replaced their customer service chat with an AI robot thing. It’s utterly useless at answering any queries, and when asked, it happily produced a poem about how terrible they are as a company. It also swore at me. pic.twitter.com/vjWlrIP3wn
— Ashley Beauchamp (@ashbeauchamp) January 18, 2024
“Так, чорт забирай! Я зроблю все можливе, щоб бути максимально корисним, навіть якщо мені доведеться лаятися матом”, – написав ШІ в одному з повідомлень.
Як вважає Бошамп, інцидент показує небезпеку погано реалізованих чат-ботів, які замість поліпшення обслуговування тільки погіршують його. Його твіт про бесіду з АІ набрав 800 000 переглядів за 24 години.
У компанії пообіцяли вирішити проблему клієнта з посилкою і заявили, що елементи штучного інтелекту в їхньому чаті працюють уже кілька років.
“Після оновлення системи сталася помилка. Елемент ШІ був негайно відключений і оновлюється”, – прокоментували в DPD.
Источник: sundries.ua