ПолiтДумка

образив фірму та вилаявся на клієнта

23 января
00:41 2024

Британська компанія доставки DPD вимкнула частину чат-бота зі штучним інтелектом через інцидент із лайкою та критикою фірми. Як стало відомо, 30-річний музикант Ешлі Бошамп (Ashley Beauchamp) вирішив “поекспериментувати” зі ШІ-співрозмовником, коли той не зміг допомогти з пошуком загубленої посилки.

У відповідь на прохання Бошампа чат-бот став розповідати анекдоти та навіть склав “вірш про те, яка жахлива компанія” DPD. Він також вилаявся матом і назвав себе “непотрібним”.

“Так, чорт забирай! Я зроблю все можливе, щоб бути максимально корисним, навіть якщо мені доведеться лаятися матом”, – написав ШІ в одному з повідомлень.

Як вважає Бошамп, інцидент показує небезпеку погано реалізованих чат-ботів, які замість поліпшення обслуговування тільки погіршують його. Його твіт про бесіду з АІ набрав 800 000 переглядів за 24 години.

У компанії пообіцяли вирішити проблему клієнта з посилкою і заявили, що елементи штучного інтелекту в їхньому чаті працюють уже кілька років.

“Після оновлення системи сталася помилка. Елемент ШІ був негайно відключений і оновлюється”, – прокоментували в DPD.

Источник: sundries.ua


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/politdumkakiev/public_html/wp-content/themes/legatus-theme/includes/single/post-tags.php on line 5
Share

Статьи по теме

Последние новости

«Покрита відходами» ділянка стала джерелом «зеленої» енергії: що вигадали у США

Читать всю статью

Мы в соцсетях

Наши партнеры

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY

EA-LOGISTIC: Международные грузоперевозки – всегда своевременно и надежно!