Онлайн-ритейлер Shein має проблеми через нові правила ЄС
Гігант швидкої моди Shein опинився під прицілом Європейського Союзу, який посилює правила онлайн-контенту, щоб боротися з незаконним вмістом та контрафактними продуктами.
Про це повідомляє TechTimes.
Відповідно до заяви, опублікованої ЄС у п’ятницю, база користувачів Shein, яка швидко зростає, перевищила поріг у 45 млн користувачів, що призвело до класифікації як Very Large Online Providers (VLOP) відповідно до Закону про цифрові послуги (DSA). VLOP охоплює широкий спектр платформ, до прикладу, Alibaba, Amazon, Apple AppStore, Google Play, Facebook, TikTok і LinkedIn.
Такі VLOP, як Shein, тепер стикаються з більш суворими правилами, спрямованими на боротьбу з незаконним і шкідливим контентом, а також контрафактними продуктами на їхніх платформах.
Зокрема, Комісія ЄС просить Shein розглянути конкретні ризики, пов’язані з незаконним контентом і продуктами на його платформі. Крім того, Shein повинен щороку подавати до Комісії звіти про оцінку ризиків.
Компанії, на які поширюється DSA, включаючи технологічні гіганти, такі як Amazon, Apple і Alibaba, мають виконати ті самі вимоги.
Леонард Лін, PR-директор Shein, пообіцяв, що компанія виконає всі нові вимоги.
Shein, яка розширила свою присутність на ринку ЄС у серпні 2023 року і також представлена на українському ринку, тепер працює в рамках нормативної бази DSA, яка набула чинності 17 лютого.
Источник: thepage.ua