ПолiтДумка

Покупці Amazon відмовляються від другого розпродажу Prime Day

15 октября
11:42 2022

Амазонські покупці відмахнулися від рекламних акцій на зарядні пристрої для телефонів і фритюрниці зі знижкою під час розпродажів цього тижня, схожих на Prime Day.

8-годинний захід, який отримав назву Prime Early Access sale, тривав до середи. Для Amazon ця подія перевірила, як учасники її програми підписки Prime відреагують на дві великі дисконтні події в тому ж році, після головного розпродажу компанії Prime Day у липні.

Amazon у четвер заявив , що десятки мільйонів учасників Prime замовили понад 100 мільйонів товарів у сторонніх постачальників. У ньому мало що розкривалося про результати, наприклад цифри продажів.

Але дані, зібрані сторонніми аналітиками, дають змогу глибше поглянути на те, як сиквел Prime Day сподобався покупцям порівняно з розпродажами Amazon у липні.

За словами аналітиків Bank of America, продажі під час події цього тижня здавалися «меншими» порівняно з Prime Day у липні. За їхніми оцінками, Amazon принесла $5,7 млрд доходу від Prime Early Access Sale проти $7,5 млрд у липні.

Компанія з комерційних даних Klover повідомила, що спостерігала повільніші витрати та обсяги, зазначивши, що частота транзакцій знизилася на 30% між подіями в липні та подіями в жовтні.

За даними дослідницької компанії Numerator, середні витрати на замовлення під час розпродажу Prime Early Access Sale становили 46,68 доларів США, порівняно з 60,29 доларів США в Prime Day . Водночас у більшості категорій спостерігалося зниження продажів порівняно з липневим розпродажем — за винятком іграшок; дитячі речі; і книги, відео та інші медіа, Нумератор знайдено.

107132375-1665483487055-gettyimages-1243765697-AMAZON_PRIME_DAY.webp (30 KB)

Не всі впевнені, що розпродаж Amazon був провалом. Навіть якщо 48-годинний захід не перевищив продажів у Prime Day, у вівторок і середу Amazon, ймовірно, показав більше продажів, ніж у звичайний день, сказав Юозас Казюкенас, засновник дослідницької фірми Marketplace Pulse.

«Я вважаю, що це добре для того, що Amazon намагався зробити, а саме зменшити кількість продуктів, які вони мають на своїх складах», — сказав Казюкенас.

Amazon, WalmartЦільі багато інших великих роздрібних торговців стикаються з надлишком запасів після того, як надійшли довгострокові замовлення на товари, які були популярними під час пандемії, але покупці, чиї звички з тих пір змінилися, були пропущені. Зараз компанії вирішують починати святкові розпродажі швидше, ніж будь-коли, сподіваючись, що це допоможе очистити небажані запаси.

Ці проблеми могли підштовхнути більше брендів до проведення акцій під час розпродажів. Наприклад, Peloton, який боровся з надлишком запасів, був одним із найпопулярніших товарів.

Amazon також може шукати продажі соків, оскільки стикається з уповільненням зростання доходів і тим, що, ймовірно, буде тьмяним сезоном святкових покупок. Очікується, що онлайн-витрати протягом святкового сезону зростуть на 2,5%, за даними Adobe , що відзначає найповільніше зростання з тих пір, як компанія почала відстежувати цей показник у 2015 році.

За словами Казюкенаса, дисконтні заходи, такі як розпродаж Prime Early Access, є відносно недорогим способом розпродажу гусей.

«Єдина вартість — це знижка, яка надходить або від продавців, або від брендів», — сказав він. «З точки зору розміщення справжньої події, для них це дешево. Вони могли б робити це щомісяця, якби захотіли».


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/politdumkakiev/public_html/wp-content/themes/legatus-theme/includes/single/post-tags.php on line 5
Share

Статьи по теме

Последние новости

У Румунії назвали заочний арешт румунського журналіста в Росії наступом на свободу преси

Читать всю статью

Мы в соцсетях

Наши партнеры

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY

EA-LOGISTIC: Международные грузоперевозки – всегда своевременно и надежно!