Продаж гарнітур Meta VR стримують проблеми гігієни
Це найжвавіший сезон покупок у році, але один предмет, який, здається, не злітає з полиць магазинів, — це бренд гарнітур віртуальної реальності Meta Platforms Inc. Quest.
Частково це пояснюється тим, що багатьом покупцям незручно приміряти його в магазині.
Гарнітури схильні накопичувати бруд і бруд і розмазувати макіяж . Під час піку пандемії Covid-19 люди були особливо стійкі до того, щоб одягати їх у магазинах, навіть якщо Meta платила за наявність очисних засобів для дезінфекції гарнітур між кожним використанням, сказав колишній співробітник Meta, який не мав права говорити публічно та попросив не називати себе.
Надзвичайна ситуація у сфері охорони здоров’я минула, але багато людей все ще здивовані ідеєю надягати гарнітуру віртуальної реальності на людях. Meta продає Quest у США через магазини мобільних операторів, таких як AT&T, T-Mobile і Verizon. Думалося, що люди вже пробують і купують там інші гаджети. Але брати в руки телефон, до якого торкалися інші люди, відчуваєш себе інакше, ніж прив’язати щось до свого обличчя, що інші люди прив’язали до свого.
Продажі гарнітур Quest у магазинах у операторів мобільного зв’язку дуже низькі, за словами колишніх співробітників Reality Labs, підрозділу, який розробляє VR-продукти Meta.
У деяких магазинах T-Mobile, наприклад, щотижня продається лише дюжина гарнітур. Як наслідок, деякі локації T-Mobile почали переносити квести в задню частину магазину, щоб звільнити місце для більш популярних продуктів, сказав один із людей, які працювали над цими зусиллями.
Я також не люблю ділитися тим, що йде на моє обличчя. Одного разу мої друзі по черзі грали у VR бокс. Спостерігаючи, як їхній піт збирається на ремінці гарнітури, я ввічливо відмовився взяти участь.
Але оскільки технології віртуальної реальності не є масовими, людям часто потрібно спробувати їх, щоб зрозуміти, у чому полягає ажіотаж. «Найкращий спосіб зрозуміти віртуальну реальність — це відчути її», — сказав минулого року генеральний директор Марк Цукерберг.
Meta також грала з відкриттям власних роздрібних точок під назвою Meta Store . Наразі компанія має один виставковий зал у своєму офісі в Берлінгеймі, штат Каліфорнія, і мала плани відкрити додаткові магазини в Нью-Йорку та Чикаго, перш ніж відмовитися від цієї ідеї через високі витрати, повідомила особа, знайома з планами.
Представник Meta сказав, що немає офіційно оголошених планів вивести концепцію роздрібної торгівлі за межі кампусу компанії, але це розширення є природним наступним кроком.
Майбутній сезон відпусток стане справжнім випробуванням для Мети. На початку наступного року він зіткнеться з найбільшим викликом від Apple Vision Pro.
Мета розуміє терміновість. Він щойно випустив останню версію, Quest 3, і пропонує безплатні ігри та обмежені пробні версії свого нового ігрового сервісу за підпискою.
Можливо, найбільш важливий крок, спрямований на те, щоб змусити людей випробувати гарнітуру в публічних місцях: Meta продовжила свою політику повернення до січня, щоб дати клієнтам додатковий час для тестування пристроїв у приватному житті власних домівок.