ПолiтДумка

Пропаганда РФ використала бренд японської мережі ресторанів суші, щоб відволікти увагу від України. Фото

14 августа
11:32 2022

Російські пропагандисти продовжують поширювати фейки, використовуючи для підтвердження своїх наративів іноземні бренди. Так жертвою кремлівських ЗМІ стала японська мережа ресторанів Sushinomidori.

Про це повідомили у Центрі протидії дезінформації. Зазначається, що 10 серпня медіа РФ розмістили на своїх сторінках зображення нібито білборду іноземного бренду з малюнком, де кухар-сушист затуляє рота українці, та написом: «Давайте змінимо тему – давайте поговоримо про смачні суші».

Для розʼяснення ситуації ЦПД разом з Посольством України в Японії звернулися до керівництва мережі ресторанів. Власники бренду твердо заявили, що жодного відношення до провокаційного білборду не мають. 

У компанії додали, що не підтримують дискримінацію жодної з країн чи національностей. Таким чином пропагандистів знову впіймали на відвертій брехні.

e5a10758-7817-4f40-98ce-ac0a3d6717b9.webp (93 KB)

Источник: war.obozrevatel.com


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/politdumkakiev/public_html/wp-content/themes/legatus-theme/includes/single/post-tags.php on line 5
Share

Статьи по теме

Последние новости

Приберуть рекламу і не тільки. 10 корисних розширень браузера Safari для iPhone, iPad та Mac

Читать всю статью

Мы в соцсетях

Наши партнеры

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY

EA-LOGISTIC: Международные грузоперевозки – всегда своевременно и надежно!