Розширення роботаксі Waymo в Каліфорнії призупинено регуляторами
План Waymo щодо розширення служби роботитаксі в Лос-Анджелесі та громадах на південь від Сан-Франциско був призупинений регуляторними органами штату. Цей крок стався після кількох інцидентів, пов’язаних з безпілотними транспортними засобами компанії, що належить компанії Alphabet, включно з тим, коли автономний автомобіль Waymo збив велосипедиста , спричинивши легкі травми.
Згідно з веб-сайтом агентства, Комісія з комунальних послуг Каліфорнії (CPUC), яка минулого літа проголосувала за дозвіл роботаксі-компаніям працювати в режимі 24/7, призупинила розгляд заявки Waymo на розширені послуги «для подальшої перевірки персоналом». Термін дії призупинення закінчується 19 червня 2024 року — через 119 днів від сьогодні.
Призупинення не впливає на здатність компанії працювати в поточній зоні обслуговування, яка включає більшу частину Сан-Франциско, а також частину Лос-Анджелеса. Але це дає регулювальним органам більше часу для оцінки планів Waymo щодо зростання в штаті, особливо враховуючи, що місцева юрисдикція викликає занепокоєння щодо безпеки.
Призупинення не впливає на здатність компанії працювати в поточній зоні обслуговування
У серпні минулого року міський прокурор Сан-Франциско, а також кілька міських агенцій, у тому числі міські та окружні транспортні агенції та відділ планування, подали клопотання з вимогою CPUC призупинити плани компанії стягувати плату за поїздки на роботаксі в місті в будь-який час. Нещодавно округ Сан-Матео подав запит на отримання додаткової інформації про плани Waymo щодо розширення своїх послуг.
Девід Канепа, віцепрезидент наглядової ради округу Сан-Матео, стверджував, що «Waymo призупинила будь-які значущі дискусії щодо своїх планів розширення в Кремнієву долину», і що CPUC «загальмувала свою заявку на тестування служби роботаксі практично без обмежень. в округах Сан-Матео та Лос-Анджелес», – йдеться в заяві, наданій TechCrunch .
««Призупинення» листа-консультації є процедурною частиною стандартного та надійного процесу перевірки CPUC», — сказала в електронному листі Кетрін Барна, речник Waymo.
Раніше цього місяця натовп розбив вікна безпілотного автомобіля Waymo і зрештою підпалив його в результаті інциденту, який, як кажуть, втілив невдоволення багатьох людей у місті щодо оператора автономного транспортного засобу.
У документах, поданих до штату, Waymo посилається на підтримку багатьох громадських груп, у тому числі груп, що представляють людей з обмеженими можливостями, які підтримують розвиток автономних транспортних засобів.