Складані пристрої Samsung стикаються з конкуренцією з боку китайських виробників
Samsung є одним із перших виробників складних пристроїв, а також компанією, яка зробила форм-фактор мейнстрімом. Китай спочатку був одним із великих ринків для складних пристроїв компанії. Однак останні складані пристрої від компанії стикаються з інтенсивною конкуренцією з боку китайських виробників комплектного обладнання, як виявлено в останньому звіті IDC.
Багато китайських OEM-виробників почали працювати над форм-фактором відносно пізніше, і це дало Samsung перевагу в уже накопиченому досвіді. Проте складні пристрої від Huawei, Honor, Vivo та Oppo зараз перевершують пропозиції Samsung за часткою ринку. Звичайно, китайські виробники комплектного обладнання зуміли подолати багато проблем із форм-фактором, а також розробили досить хороший досвід програмного забезпечення для своїх користувачів, але чи достатньо цього, щоб так швидко замінити південнокорейську компанію?
Всього кілька років тому Samsung займала 30% квартальної частки ринку складних телефонів у Китаї, який є батьківщиною більшості інших виробників складних смартфонів. Але в першому кварталі 2024 року компанія посідає п’яте місце в країні за часткою ринку складних пристроїв.
Huawei посідає перше місце з часткою ринку в 44,1% у своїй країні. Honor займає друге місце з часткою ринку 26,7%. Третю і четверту позицію займають Vivo і Oppo з часткою ринку 12,6% і 9%. Лише минулого року частка ринку Samsung становила 11%.
Як повідомляється, це зниження частки ринку було спричинене не лише тим, що китайські виробники наздоганяють Samsung за якістю продукції, але й зміною споживчих уподобань. Серед торговельних обмежень США, які перешкоджають Huawei та іншим компаніям отримати доступ до закордонних технологій, покупці в країні тепер, здається, віддають перевагу продукції китайських виробників.
Источник: portaltele.com.ua