SpaceX щойно замовила величезну рекламну кампанію в Twitter для Starlink
Аерокосмічний бізнес Ілона Маска SpaceX замовив один із більших рекламних пакетів, доступних у Twitter, компанії соціальних мереж, яку він щойно придбав у рамках угоди на 44 мільярди доларів, і де він зараз є генеральним директором.
Відповідно до внутрішніх записів соціальних медіа, які переглянув CNBC, кампанія буде рекламувати супутниковий інтернет-сервіс Starlink, який належить і управляє SpaceX, у Twitter в Іспанії та Австралії.
Рекламну кампанію, яку SpaceX купує для просування Starlink, називають «поглинанням» Twitter. Коли компанія купує один із цих пакетів, вона зазвичай витрачає понад 250 000 доларів, щоб розмістити свій бренд у верхній частині основної хронології Twitter на цілий день, за словами одного нинішнього та одного колишнього співробітника Twitter, які побажали залишитися неназваними, оскільки вони не були авторизовані. виступати від імені компанії.
Користувачі повинні побачити повідомлення бренду Starlink у перші три рази, коли вони відкривають додаток Twitter у день або дні запланованої кампанії захоплення в Австралії та Іспанії. Кампанія, яку було придбано минулого тижня, мала запустити найближчими днями спочатку в Австралії, а потім в Іспанії.
За словами нинішніх і колишніх співробітників, SpaceX зазвичай не купує великі рекламні пакети в Twitter.
Starlink використовує групу супутників, які передають Інтернет платним абонентам, яким також потрібно отримати термінали від SpaceX для доступу до нього. SpaceX розробила Starlink з метою забезпечення високошвидкісного підключення до Інтернету для людей у місцях, які погано обслуговуються або взагалі не обслуговуються кабельною чи оптоволоконною інфраструктурою.
Тиск на продажі реклами в Twitter
Маск також є генеральним директором виробника електромобілів Tesla, на додаток до своїх обов’язків у SpaceX і Twitter. Він славно хвалився, що його автомобільна компанія не витрачає грошей на традиційну рекламу, як-от друковану, радіо-, телевізійну та медійну рекламу в Інтернеті. Натомість Tesla збирає заголовки з блогів фанатів, новинних сайтів і створює галас через мотоклуби, заходи для фанатів чи акціонерів та залучення в соціальних мережах.
Зараз Маск опиняється в ситуації, коли йому потрібно продавати онлайн-рекламу як «головний твіт», або більш формально генеральний директор Twitter, який залишається основною міжнародною платформою соціальних мереж. Twitter міг похвалитися приблизно 237,8 мільйонами монетизованих щоденних активних користувачів до суперечливої угоди Маска щодо приватного доступу. Маск має на меті отримати щонайменше половину доходу Twitter від передплатників, а не лише від реклами.
Однієї кампанії, навіть великої, як-от «поглинання», недостатньо, щоб компенсувати кілька рекламодавців, які нещодавно призупинили витрати на Twitter або покинули платформу під час хиткого поглинання Маском.
Такі компанії, як General Motors , Audi, Volkswagen, General Mills, Pfizer, United Airlines та інші, тимчасово призупинили свої витрати на рекламу в Twitter, частково відповідаючи на напад ненависті та дезінформації на платформі. Рекламний гігант Interpublic Group рекомендував клієнтам своїх агентств зробити те ж саме. Раніше Twitter отримував близько 90% свого доходу від реклами.