ПолiтДумка

TikTok запровадив обмеження на рекламу, націлену на підлітків

10 июля
03:17 2024

TikTok запровадив деякі нові обмеження на рекламу, націлену на підлітків, у додатку, а також додав більше елементів керування даними та оновив елементи розкриття, щоб підвищити прозорість у процесі націлювання реклами.

Найбільшою зміною є оновлення параметрів націлювання реклами на підлітків, оскільки рекламодавці тепер не можуть охопити підлітків у США за допомогою персоналізованого націлювання та вибору кампаній.

Обмеження на рекламу, націлену на підлітків

Відповідно до TikTok: «Тепер рекламодавці зможуть охопити підлітків лише за допомогою кількох широких параметрів націлювання, таких як місцеположення, мова та інформація, пов’язана з пристроєм».

Оновлення вступило в силу у США з 30 червня.

Додаткові елементи керування персоналізацією реклами

Згідно з Тікток: «Ми оновили налаштування персоналізації реклами, щоб запропонувати більш детальні параметри на основі інтересів і поведінки користувачів. Ця функція допомагає користувачам бачити більше того, що їм подобається, і менше того, що їм не подобається.

Наприклад, користувачі можуть вибрати більше або менше оголошень, пов’язаних із їхніми інтересами, у «Спорт на свіжому повітрі» чи «Ігри в гонки».

Ви можете переглядати та налаштовувати теми оголошень, які TikTok визначив як відповідні вашим інтересам.

Нова функція «Відключити рекламодавців» дозволяє користувачам зупинити використання майбутніх даних поза TikTok, наданих певними рекламодавцями, для надання їм персоналізованої реклами.

Функція «Очистити активність» у TikTok дозволяє користувачам від’єднувати будь-які дані про діяльність поза TikTok, які надають рекламні партнери, які TikTok пов’язав з їхніми обліковими записами. Ці дані можуть включати взаємодії в додатку або на вебсайті рекламодавця, як-от додавання товару в кошик для покупок. Після від’єднання ваші персоналізовані оголошення більше не базуватимуться на цих даних.

Для рекламодавців

TikTok також анонсував інструмент розкриття інформації, створеного штучним інтелектом (AIGC) для рекламодавців.

Згідно з TikTok: «Оскільки ми продовжуємо інвестувати в підвищення прозорості контенту, створеного штучним інтелектом (AIGC), ми також запровадили інструмент розкриття інформації AIGC для рекламодавців.

Наша політика вимагає, щоб реалістичний контент, створений штучним інтелектом, позначався на TikTok, і з вересня 2023 року ми пропонуємо творцям інструмент, який допоможе їм легко це зробити.

Тепер ми дозволяємо рекламодавцям використовувати перемикач саморозкриття в TikTok Ads Manager, щоб оголосити, що реклама створена штучним інтелектом (Довідковий центр).

Користувачі програми TikTok можуть ідентифікувати такий комерційний контент (платну рекламу) за допомогою мітки AIGC, розміщеної на оголошенні.

Источник: proidei.com


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/politdumkakiev/public_html/wp-content/themes/legatus-theme/includes/single/post-tags.php on line 5
Share

Статьи по теме

Последние новости

Ливерпуль — Реал: смотреть онлайн-трансляцию матча Лиги чемпионов

Читать всю статью

Мы в соцсетях

Наши партнеры

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY

EA-LOGISTIC: Международные грузоперевозки – всегда своевременно и надежно!