Трамп залицяється в TikTok до фанатів після своєї спроби заборонити цю мережу
Через чотири роки після того, як Дональд Трамп спробував заборонити TikTok, китайський відеододаток став однією з найважливіших частин його президентської кампанії.
Лише за два місяці колишній президент зібрав майже 10 мільйонів підписників у TikTok , що перевершує кількість його головних політичних конкурентів. Його успіх у додатку, улюбленому поколінням Z, здивував навіть його власну передвиборчу команду, яка цієї весни обговорювала, чи варто йому приєднуватися до платформи, яку він колись назвав загрозою національній безпеці. Багато республіканців продовжують атакувати TikTok як китайський додаток « цифрового фентанілу », створений для промивання мізків американським підліткам.
Але під час нової конкурентної президентської гонки, яка викликала ажіотаж навколо віце-президента Камали Гарріс , команда Трампа тепер розглядає TikTok як секретну зброю для охоплення молодих виборців. До виборів залишилося менше ніж 100 днів, і вони намагаються подвоїти стратегію, яка представить Трампа як, за словами одного помічника, «найбільшого артиста знаменитостей… на планеті».
Помічники кандидата від Республіканської партії проводять ранкові мозкові штурми та намагаються організувати епізодичні ролі знаменитостей для трибуни. Керівники передвиборчої кампанії слідкують за Трампом, записуючи свої iPhone, шукаючи вірусні моменти. Команда Трампа навіть найняла спеціаліста TikTok, якому було близько 20, щоб допомогти зробити відео осяяними.
Як і сам кандидат, контент Трампа в TikTok не занурюється глибоко в питання політики, і більшість його відео тривалістю менш як 15 секунд. За словами членів його команди TikTok, мета полягає в тому, щоб створювати швидкі, різкі відеоролики, які можуть допомогти гуманізувати колишнього президента та підсилити його нестандартне почуття гумору та харизму — на сленгу TikTok, його «аура».
Одна з цілей полягає в тому, щоб показати потенційним виборцям світлішу, чарівнішу сторону Трампа, а не кандидата, якого вони бачили кричати, обзивати або з’являтися на кримінальних фотографіях, і обійти традиційні ЗМІ, які, на їхню думку, виборці молодшого віку. все частіше уникати.
«Він створений для такого контенту», — сказав один із членів його команди.
Спроба Трампа використовувати TikTok для своєї кампанії показує, як програма, яку він колись намагався знищити, стала нервовим центром американських соціальних і політичних дебатів. TikTok є однією з найпопулярніших американських онлайн-платформ із понад 170 мільйонами облікових записів у США. Третина дорослих віком від 18 до 29 минулого року повідомила дослідницькому центру Pew, що вони все частіше отримують новини.
Але його зростання там також відображає те, як стираються межі між політичними лідерами та впливовими онлайн-агентами, які тепер мусять конкурувати за увагу та релевантність у середовищі соціальних медіа, де вірусні тенденції можуть змінюватися щодня.
«TikTok — це одна з небагатьох платформ соціальних медіа, яка надає політичний контент людям, які не стежать за політичними акаунтами, і має неймовірно потужний механізм розповсюдження та пошуку», — сказав Кайл Тарп, колишній співробітник Демократичної партії, який пише FWIW , інформаційний бюлетень. про цифрову політику. «З погляду онлайн-поля битви в американській політиці, це TikTok».
Команда Трампа опублікувала лише дев’ять відео, і вони робили це в основному на ходу, не виділяючи конкретний час для зйомки. Команда Трампа TikTok із трьох осіб, які говорили на умовах анонімності згідно з правилами, встановленими передвиборчою кампанією, працюють у тандемі з операційними та туристичними командами передвиборної кампанії, щоб максимально використати можливості з його графіка. «Ми повинні спробувати втиснутися в ці моменти, коли це можливо», — сказав один із членів команди.
Трамп має останнє слово щодо відео, перш ніж вони будуть опубліковані, але більшу частину роботи виконує його команда, на відміну від твітів у його старому обліковому записі Twitter, які він часто простукував на своєму телефоні вручну. (Він досі регулярно публікує дописи у своїй дворічній соціальній мережі Truth Social , хоча його аудиторія там менша, ніж у TikTok.)
Один із членів команди Трампа в TikTok працював на праймериз у 2015 році, перш ніж влаштуватися на роботу в агентство зі зв’язків з громадськістю. Іншого, представника покоління Z, найняли на посаду «експерта в галузі» TikTok через його знайомство з механікою та стилем платформи.
Команда уважно вивчила дані про глядачів облікового запису, щоб дізнатися, як його сприймають на полі битви. Помічники сказали, що його обліковий запис набрав півмільярда переглядів.
У своїй заяві старший радник кампанії Трампа Даніель Альварес сказала, що його TikTok був «найуспішнішим запуском в політичній історії» і що «харизма і автентичність Трампа» були його «секретним соусом». «Людям подобається бачити різні сторони президента Трампа, які фейкові новини навмисно відмовляються висвітлювати», — сказала вона.
Хоча лише кілька республіканців у Конгресі мають облікові записи TikTok, додаток стає дедалі популярнішим місцем приземлення для впливових консерваторів і найближчого оточення Трампа. Двоє дітей Трампа, Трамп-молодший та Іванка , мають рахунки.
Цієї весни члени оточення Трампа, включаючи радників Келліанн Конвей і Девіда Урбана, які лобіювали TikTok, почали заохочувати його використовувати додаток, який вони позиціювали як невикористане джерело протрампівських настроїв в Інтернеті. За словами офіційного представника TikTok, який говорив на умовах анонімності для обговорення внутрішніх показників, станом на квітень у TikTok було приблизно вдвічі більше публікацій на підтримку Трампа, ніж публікацій на підтримку президента Джо Байдена.
Кампанія Байдена опублікувала понад 300 відео TikTok і отримала мізерні 400 000 підписників за п’ять місяців, і, як і багато інших «військових кімнат» кампанії в соціальних мережах, вона спробувала потроху від усього: пояснення політики, графічне слайд-шоу та напрямок до камеральні звернення кандидата. Жодне з відео не набуло великої популярності, і багато з них викликали потік гнівних коментарів через підписання Байденом закону , який може заборонити додаток по всій країні вже наступного року.
1 червня Трамп опублікував своє вступне відео в TikTok , на якому голова Ultimate Fighting Championship Дана Вайт оголосив про прибуття колишнього президента та відео, на якому він виходить на арену під гучні фари. «Це моя честь», — сказав Трамп у ролику, який переглянули майже 170 мільйонів разів.