Твердотільні акумулятори Toyota з’являться в десятках тисяч автомобілів компанії до 2030 року
Нещодавно Toyota об’єднала зусилля з Idemitsu Kosan для розробки та виробництва твердотільних акумуляторів для майбутніх електромобілів, проте це не одразу призведе до широкомасштабного впровадження твердотільних елементів.
Автовиробник розділив свою співпрацю з Idemitsu Kosan на три етапи. На першому етапі вони покращать якість, вартість та терміни виготовлення твердих сульфідних електролітів, другий етап включатиме будівництво великого пілотного заводу з виробництва нових батарей. Потім Toyota розраховує досягти комерціалізації до 2027-2028 років, перш ніж розпочати масове виробництво.
Однак спочатку це «масове виробництво» буде дуже обмеженим. Фактично Toyota Times повідомила, що Toyota і Idemitsu Kosan прагнутимуть збільшити потужності лише до декількох тисяч тонн на рік, чого буде достатньо для «кілька десятків тисяч автомобілів» до 2030 року.
Поки невідомо, які автомобілі Toyota вироблятиме і продаватиме з твердотілими батареями першими, але, враховуючи, що ємність буде дуже обмежена, розумно припустити, що це будуть моделі високого класу, малосерійні.
Найближчим часом у майбутніх електромобілях Toyota будуть використовуватися нові інноваційні призматичні акумуляторні елементи, які, як стверджується, збільшать запас ходу та зменшать масу. Японська марка також збирається запровадити гігакастинг під час виробництва своїх електромобілів.
Idemitsu проводить дослідження та розробки твердотільних акумуляторів з 2001 року, а Toyota займається тим самим з 2006 року.