ПолiтДумка

Творець Mario розповів, як йому прийшла ідея зелених труб у грі

07 января
12:42 2025

Японський геймдизайнер Шигеру Міямото — справжній новатор у світі платформерів, який подарував світові всесвіт Mario, Legend of Zelda та Donkey Kong. Однак, як виявилося, легендарні труби в серії ігор про Маріо були придумані не тільки в офісах Nintendo, а й під впливом звичайнісіньких речей, зустрінутих на вулицях Кіото.

В одному зі старих інтерв’ю 2000 року Міямото поділився, що під час створення перших концепцій йому було важливо придумати оточення, де могли б мешкати черепахи, краби та інші недруги. Розробники довго ламали голову, намагаючись зрозуміти, як зв’язати нижню частину екрана з верхньою, щоб усі ці монстри могли з’являтися знову і знову. Зрештою вони дійшли висновку, що потрібен якийсь візуальний елемент, який дозволив би органічно повертати персонажів туди, звідки вони почали свій шлях.

За словами Міямото, під час однієї з прогулянок Кіото він помітив труби, що стирчать зі стіни, і раптом зрозумів, що це ідеальний варіант для гри. Створюється враження, ніби всередині цих труб щось ховається і може вийти назовні в будь-який момент. Не обійшлося і без впливу японської манги, де подібні труби часто трапляються в покинутих локаціях.

Саме так звичайна деталь міського ландшафту стала знаковим елементом культової серії. Міямото розповідав, що сам був вражений, наскільки добре ці труби вписалися в гру: і проблему з «поверненням» монстрів вирішили, і фірмову естетику Маріо сформували.

Источник: unian.ua


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/politdumkakiev/public_html/wp-content/themes/legatus-theme/includes/single/post-tags.php on line 5
Share

Статьи по теме

Последние новости

OpenAI прогнозує появу повністю автономного ШІ в компаніях вже у 2025 році

Читать всю статью

Мы в соцсетях

Наши партнеры

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY

EA-LOGISTIC: Международные грузоперевозки – всегда своевременно и надежно!