ПолiтДумка

У Чорногорії заборонили мовлення російських пропагандистських ЗМІ, що викликало істерику в Москві

10 июля
08:57 2024

Агентство з електронних ЗМІ Чорногорії оголосило про рішення уряду країни заблокувати мовлення російських пропагандистських медіа.

Про це йдеться у пресрелізі агентства.

«Уряд Чорногорії ухвалив нове рішення про введення міжнародних обмежувальних заходів рішення Ради Європейського Союзу щодо дій РФ, які дестабілізують ситуацію в Україні», — ідеться в повідомленні.

Рішення уряду Чорногорії передбачає заборону на трансляцію таких російських і проросійських медіа:

  • RT — Russia Today English;
  • RT — Russia Today UK;
  • RT — Russia Today Germany;
  • RT — Russia Today France;
  • RT — Russia Today Spanish;
  • RT — Arabic;
  • RT — Balkan
  • Sputnik;
  • Sputnik Arabic;
  • Rossiya RTR/RTR Planeta;
  • Rossiya 24/Russia 24;
  • TV Centre International;
  • NTV/NTV Mir;
  • Rossiya 1;
  • REN TV;
  • Pervyi Kanal;
  • Oriental Review;
  • Tsargrad;
  • New Eastern Outlook;
  • Katehon.

Як пише The Moscow Times, у Росії вже встигли поскаржитися на дії влади Чорногорії.

Так, «балакуча голова» Міністерства закордонних справ РФ Марія Захарова звинуватила Чорногорію у «ворожому акті неприкритої цензури», який було скоєно нібито з метою «вислужитися перед єесівським Брюсселем».

Источник: ukranews.com


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/politdumkakiev/public_html/wp-content/themes/legatus-theme/includes/single/post-tags.php on line 5
Share

Статьи по теме

Последние новости

Никита Кравченко продолжит карьеру в Александрии

Читать всю статью

Мы в соцсетях

Наши партнеры

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY

EA-LOGISTIC: Международные грузоперевозки – всегда своевременно и надежно!