У «Дії» не підтягується сертифікат про бустерну дозу: що робити
Від початку січня 2022 року в Україні можна отримати третю – бустерну дозу вакцини від коронавірусу. На початку лютого 2022 року у державному додатку «Дія» можна формувати сертифікат про те, що ви отримали бустер. Але не у всіх це працює.
ain.ua дізнався у Міністерства цифрової трансформації (Мінцифри), що робити користувачам, які отримали третю дозу, але сертифікат про це у додатку не з’являється.
Причини для того, чому сертифікат про вакцинацію не підтягується до додатку, може бути дві:
- в електронній системі охорони здоров’я немає даних про вакцинацію;
- вони внесені із помилкою.
«Якщо ви зробили щеплення, зверніться до установи, у якій отримали медичну послугу. Лікар перевірить дані та внесе їх до електронної системи охорони здоров’я (ЕСОЗ). Після цього отримаєте сертифікат у “Дії”», — радять у Мінцифри.
Інший варіант, щоб не шукати лікаря самостійно: заповнити коротку форму на сайті Міністерства охорони здоров’я (МОЗ).
Тоді контакт-центр міністерства сам знайде відповідного лікаря, щоб він перевірив дані. Будьте готові, що цей процес може зайняти якийсь час.
Чому виникає проблема з відображенням бустеру? Командою Дії та МОЗ зафіксовано, що у деяких випадках “бустерну” дозу лікарі внесли як повторну вакцинацію – першу дозу з двох. Як наслідок, бустер не відображається правильно. У Мінцифри обіцяють, що знайшли системне рішення, яке буде впроваджене найближчим часом, а українці зможуть згенерувати сертифікат про бустерну дозу в «Дії».
Важливо: якщо інформація про бустер є в Helsi, це не означає, що вона з’явиться в «Дії». Потрібно, щоб інформація була саме в ЕСОЗ. Інформацію про бустер туди вносить лікар, який і проводив вакцинацію.