У оператора «Lifecell» зробили нове роз’яснення щодо перенесення номера
Мобільний оператор «Lifecell» надав важливе роз’яснення щодо перенесення номеру мобільного телефону до цієї мережі.
В компанії «Lifecell» повідомили, чи можна перенести номер до мережі без відвідування магазину, пише Politeka.net.
Так, одна з користувачок мобільним зв’язком звернулася до «Lifecell» із питанням:
«Як перейти на лайф, якщо номер не прив’язаний до банку. Чи можна просто прийти в магазин лайф і перейти на вашу сім карту».
В «Lifecell» надали відповідь, як саме відбуваєтсья перенесення номеру.
Людина може або придбати новий номер lifecell або ж перенести номер від іншого мобільного оператора.
Якщо номер людини зареєстрований/не зареєстрований в мережі поточного оператора, можна подати заявку на портацію номера на офіційному сайті Lifecell або ж в магазині оператора.
«Вже через 4 робочі години Ви отримаєте смс з рішенням», — пояснили в «Lifecell».
Також можна безкоштовно отримати нову SIM-карту, на яку буде перенесений номер в магазині Lifecell.
Процедуру перенесення номеру до lifecell можна також здійснити без відвідування магазину. Для цього людині необхідно придбати будь-який стартовий пакет lifecell та ввести дані нової SIM-карти на сайті https://mnp.lifecell.ua/uk/ до дати перенесення.
«На цю карту буде перенесено номер», — надали роз’яснення в Lifecell.
Зазначимо, що дані в заявці на перенесення номеру до Lifecell мають співпадати з даними документу, за яким проведено ідентифікацію (реєстрацію) номера.
Під час візиту до магазину Lifecell для перенесення номеру необхідно при собі мати телефон з номером, який людина хоче перенести, оскільки на нього надійде код підтвердження.
Источник: today.politeka.net