ПолiтДумка

У «ПриватБанку» розповіли, що робити, якщо термінал не поповнив рахунок

14 декабря
16:30 2023

Клієнтка «ПриватБанк» розповіла, що при сплаті платежів – стався збій.

«ПриватБанк» залишає клієнтів без грошей. У відповідь на скарги радять дзвонити на гарячу лінію, а повернути кошти можна інколи тільки через суд. Українка поскаржилася, що банкомат «ПриватБанку» не надав їй гроші, які були внесені у термінал. Такий відгук був опублікований на сайті Мінфін.

NeLSmkL0g0pBd33yzU9z7LTEZcJoSQKgl76stmbH.jpg (40 KB)

Клієнтка «ПриватБанк» розповіла, що під час оплати платежів у терміналі було внесено 11600 гривень, але платежі в кошику були на більшу суму. Термінал раптом показав повідомлення, що переповнений та припинив свою роботу і готівку більше не приймав. В наслідок чого стався збій і на картку «ПриватБанк» було зараховано не всю суму поповнення.

Заявки подані до «ПриватБанк» автоматично закриваються з коментарем «Заявку скасовано за вашим зверненням», хоча клієнт не закривав їх на свій запит.

«На запитання про результат інкасації оператори нічого не можуть сказати. Проблема наразі не вирішена. Було подано послідовно кілька заявок: 27835667, 27841328, 27875113», — додав клієнт «ПриватБанк».

Варто зазначити, що у пресслужбі «ПриватБанк» повторили рекомендації: якщо термінал не поповнив рахунок, але забрав кошти, треба дзвонити 3700. Начебто всі збої в банку мають відстежувати, а за необхідності проводять інкасацію термінала.

Источник: main.politeka.net


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/politdumkakiev/public_html/wp-content/themes/legatus-theme/includes/single/post-tags.php on line 5
Share

Статьи по теме

Последние новости

Шмигаль та Боррель обговорили євроінтеграцію України

Читать всю статью

Мы в соцсетях

Наши партнеры

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY

EA-LOGISTIC: Международные грузоперевозки – всегда своевременно и надежно!