У Варшаві хочуть запустити поїзди метро без машиністів: як це буде працювати
Поїзд метро без машиніста — таке технологічне рішення Варшава хоче застосувати до четвертої гілки «підземки». Вона курсує між районами Тархомін та Вілянув. Про це пише 24 березня ЗаКордон24.
Влада Варшави вважає, що запуск метро без машиніста знизило б витрати на обслуговування, а також скоротило кількість самогубств – коштом оснащення платформ додатковими стінами.
«Аналогічний підхід використовують у багатьох містах світу – наприклад, у Дубаї, Копенгагені, Римі, Парижі, Ліоні. Якщо проєкт схвалять, реалізовувати його почнуть на четвертій гілці, будувати яку планують до 2027 року», — пояснюють у столиці Польщі.
Четверта гілка об’єднає райони Тархомін та Вілянув. Вона включатиме 26 станцій. На кожній установлять стіни з додатковими дверима – щоб підвищити безпеку на платформах.
Автоматизувати роботу метро у Варшаві хотіли й раніше. Але через те, що першою та другою лінією ходять різноманітні склади, реалізувати проєкт було проблематично. Влада побоювалася, що поїздами без машиністів городяни користувалися б рідше.
Однак, у разі четвертої гілки «підземки» не виключено, що така новинка врешті-решт прийде до Варшави. Мерія оголосила про тендер на передпроєктні роботи над 26-кілометровим маршрутом між Тархоміном та Вілянувом. Три з них стануть пересадними на першу та другу лінії.
Повідомляється також, що нещодавно міськрада виділила 56 мільйонів злотих на початок підготовки до будівництва четвертої лінії метрополітену. Компанія, обрана внаслідок тендеру, отримає дедлайн до 2027 року. Передпроєктні роботи мають дати відповіді на питання, чи можна використовувати автономні транспортні засоби (без водія) та систему дверей на перонах станцій, зазначила мерія.
Источник: lite.informator.ua