В 2026 р. кількість активних пристроїв відстеження споживчих активів у Європі та Північній Америці досягне 28 млн.
Згідно з новим дослідницьким звітом аналітичної фірми IoT Berg Insight, кількість активних пристроїв відстеження споживчих активів у Європі та Північній Америці на кінець 2021 року досягла 11,2 мільйона.
Зростання ринку пристроїв відстеження CAGR складає 20,4 відсотка, активна встановлена база, за оцінками, досягне 28,3 мільйона одиниць у 2026 році. Прогнозується, що ринкова вартість зросте з 1,4 мільярда євро в 2021 році до 3,7 млрд. євро в 2026 році.
Мережі, такі як стільникові, супутникові, LoRa або Sigfox, можна розділити на чотири основні категорії залежно від типу активів – відстеження сім’ї та дітей, відстеження домашніх тварин, відстеження транспортних засобів та загальне відстеження активів.
Категорію транспортних засобів можна додатково розділити на автомобілі; мотоцикли та мопеди; велосипеди; каравани та автокаравани; човни для відпочинку; та інші споживчі транспортні засоби, включаючи квадроцикли та снігоходи.
Загальний сегмент відстеження активів включає будь-які типи активів, такі як сумки та багаж, ключі, гаманці, одяг, електроніка, інструменти та спортивне обладнання.
Серед провідних постачальників послуг відстеження сімей та дітей – Smith Micro Software, Life360, Xplora Technologies, Smartcom Mobility Solutions та Verizon.
На ринку відстеження домашніх тварин домінують Tractive, Fi, Whistle Labs і Halo. Ринок автомобільних телематичних рішень, які продаються споживачам, очолюють Verizon, Mojio, Harman і Modus в Північній Америці та Ryd, Springworks International і Net4Things в Європі.
Основні постачальники рішень для відстеження GPS і відновлення транспортних засобів для мотоциклів і мопедів у Європі включають Datatool (Scorpion Automotive), Monimoto та BikeTrac. Деякі компанії пропонують рішення для відстеження, розроблені спеціально для човнів для відпочинку, зокрема Sensario, Sentinel Marine Solutions, Vetel та Siren Marine.
Також швидко зростає ринок GPS-трекерів для електронних велосипедів. Сьогодні ринок очолюють такі європейські компанії, як IoT Venture, PowUnity, ConnectLab, Haveltec і BikeFinder. Trackimo, Invoxia, LandAirSea – відомі постачальники пристроїв відстеження загального призначення.
Мартін Бакман, старший аналітик Berg Insight, каже: «Ринок рішень для відстеження споживчих активів все ще знаходиться на ранній стадії з величезним потенціалом зростання». У Європі та Північній Америці налічується понад 350 мільйонів собак і кішок, 500 мільйонів легкових автомобілів, 135 мільйонів інших споживчих транспортних засобів і 70 мільйонів дітей віком від 4 до 10 років, що є типовою віковою категорією, що застосовується для дитячих годинників GPS.
Загалом, рівень проникнення продуктів відстеження GPS на даний момент становить менше одного відсотка.
Вдосконалення ємності акумулятора, потужності процесора та мережевих технологій дозволяють постійно вдосконалювати рішення для відстеження.
«Технології малопотужної глобальної мережі (LPWA) особливо цінні в сегменті ринку, де ключове значення має низьке споживання батареї, наприклад, відстеження домашніх тварин, велосипедів та загальне відстеження активів» , – підсумовує пан Бэкман.
За матеріалами: Iotbusinessnews