Volvo і Starbucks об’єднаються заради власників електромобілів
Нова мережа зарядок для електрокарів розтягнеться більш як на 2 тисячі кілометрів.
Північноамериканський підрозділ автовиробника Volvo Cars та компанія з продажу кави Starbucks анонсували мережу зарядок для електромобілів. Технічним партнером проєкту стане каліфорнійська фірма ChargePoint.
За підтримки ChargePoint компанія Volvo Car USA встановить до 60 терміналів швидкої зарядки поряд з 15 магазинами Starbucks на маршруті завдовжки 2,2 тисячі кілометрів між Денвером і Сіетлом. “Електрозаправки” стоятимуть приблизно через кожні 160 кілометрів. Проєкт сподіваються повністю реалізувати до кінця поточного року.
За задумом авторів цієї ідеї, зарядка електрокара має стати настільки ж звичайним явищем, як похід у «Старбакс». Наприклад, модель C40 “заправлятиметься” з 20 до 90 відсотків “приблизно за 40 хвилин”: передбачається, що за цей час водій встигне, як мінімум, розправитися з улюбленим напоєм у відповідній обстановці. Крім того, колаборація Volvo і ChargePoint обіцяє власникам батарейних машин серйозні знижки.
Раніше цього місяця Volvo поповнила лінійку своїх електромобілів передньопривідною версією крос-купе C40 Recharge, запас ходу якого перевищує 400 кілометрів на одному заряді. Різниця в цінах між одно- та двомоторними моделями становить близько 9 тисяч євро.
Відомо, що Volvo хоче трансформуватися у виробника електромобілів, при цьому випуск машин із ДВЗ шведи продовжать щонайменше до 2025 року. Останньою компромісною моделлю з великою ймовірністю стане флагманський позашляховик XC90 наступної генерації: після зміни поколінь він буде доступний і з двигунами внутрішнього згоряння, і з електромоторами.
Источник: autoporady.com