ПолiтДумка

Як діяти, якщо інформацію чи послуги надають не державною мовою: інструкція

14 февраля
19:25 2023

Українці продовжують стикатися з порушеннями закону про державну мову у сфері обслуговування, транспорті, комунікації з роботодавцями та освітянами.

В Офісі мовного омбудсмена нагадали алгоритм дій у випадку, коли інформацію та послуги надають російською.

Інструкція на випадок порушення мовного закону:

Спробуйте владнати ситуацію самостійно. Попросіть порушника дотримуватися Закону України про державну мову.

У разі відмови, зверніться до керівництва порушника/закладу або на «гарячу лінію» установи та повідомте про ігнорування вимог законодавства.

Якщо отримаєте відмову і на цьому рівні, варто зафіксувати відмову та зберегти докази порушення:

  • відео або аудіо запис розмови;
  • місце порушення;
  • дані порушника чи об’єкта господарювання: ПІБ, час порушення, контакти.

Подати скаргу до Уповноваженого заповнивши відповідну форму на сайті Уповноваженого або надіслати листа на електронну адресу  [email protected].

У скарзі обов’язково має бути зазначено: 

  • ПІБ заявника та місце проживання;
  • суть скарги;
  • дані порушника;
  • докази порушення;
  • дата.

В офісі омбудсмена нагадали, що скаргу можна подати протягом 6 місяців з дня виявлення порушення.

Источник: life.pravda.com.ua


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/politdumkakiev/public_html/wp-content/themes/legatus-theme/includes/single/post-tags.php on line 5
Share

Статьи по теме

Последние новости

Сергій Кислиця, постпред України при ООН

Читать всю статью

Мы в соцсетях

Наши партнеры

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY

EA-LOGISTIC: Международные грузоперевозки – всегда своевременно и надежно!