ЄС хоче вилікувати підліткову залежність від смартфонів, – Politico
Зараз країни роблять перші кроки, щоб приборкати надмірне і потенційно шкідливе використання дітьми великих соціальних мереж, таких як Facebook, Instagram і TikTok.
ЄС вживає сміливих кроків із Законом про цифрові послуги (DSA), який з кінця цього місяця змусить найбільші онлайн-платформи – TikTok, Facebook, Youtube – відкрити свої системи для перевірки з боку Європейської комісії та довести, що вони роблять усе можливе, щоб їхні продукти не шкодили дітям.
За невиконання діятиме штраф у розмірі до шести відсотків світового річного доходу компаній.
Серед різноманітних положень нові правила ЄС дозволять дослідникам вперше отримати дані, які зазвичай ховаються глибоко всередині серверів компанії.
Зіткнувшись зі зростаючим тиском в останні роки, такі платформи, як Instagram, YouTube і TikTok, представили різні інструменти, щоб заспокоїти занепокоєння, включаючи батьківський контроль. З 2021 року YouTube та Instagram надсилають підліткам за допомогою своїх платформ нагадування про перерви. У березні TikTok оголосив, що неповнолітні повинні вводити пароль через годину в додатку, щоб продовжити перегляд відео.
Але компаніям соціальних мереж незабаром доведеться піти далі.
До кінця серпня дуже великі онлайн-платформи із понад 45 мільйонами користувачів у Європейському Союзі, включаючи такі компанії, як Instagram, Snapchat, TikTok, Pinterest і YouTube, повинні будуть дотримуватися довшого списку правил.
Їм доведеться передати Європейській комісії свою першу щорічну оцінку основного впливу їх дизайну, алгоритмів, реклами та умов надання послуг на низку суспільних проблем, таких як захист неповнолітніх та психічний добробут.
Потім їм доведеться запропонувати та впровадити конкретні заходи під контролем аудиторської компанії, Комісії та перевірених дослідників.
Заходи можуть включати забезпечення того, щоб алгоритми не рекомендували дівчатам-підліткам відео про дієту, або вимикання автозапуску за замовчуванням, щоб неповнолітні не залишалися підключеними до перегляду такого контенту.
Проте, як повідомляють, новий закон ЄС про контент не стане “чарівною паличкою”, яку можуть шукати батьки. Збірник правил вмісту не поширюється на такі популярні розваги, як онлайн-ігри, програми обміну повідомленнями чи самі цифрові пристрої.
Источник: bukvy.org