YouTube додає функції покупок у Shorts
Як вперше повідомила Financial Times ( через TechCrunch ) , у YouTube Shorts з’являться нові функції покупок, зокрема афілійований маркетинг і можливість купувати товари через Shorts .
Згідно зі звітом, гігант довгострокового відео тестує функції покупок із американськими авторами та аудиторією в США, Індії, Бразилії, Канаді та Австралії, що дозволяє впливовим особам позначати власні продукти в коротких роликах, які глядачі потім можуть придбати. Програма афілійованого маркетингу, відкрита для вибраних впливових людей із США, додає творцям ще один спосіб монетизувати свої короткі відео, при цьому YouTube, автор і продавець отримують скорочення продажів, повідомляє Financial Times .
YouTube не відразу відповів на запит The Verge про коментар.
Покупки є потенційно прибутковою сферою для платформ, які працюють за рахунок реклами, і конкуренти Shorts планують ще більше розширити електронну комерцію.
Додавання функцій покупок Shorts з’явилося лише через кілька днів після того, як TikTok оголосив про подібні функції. Минулого тижня TikTok почав тестувати свою довгоочікувану програму Shop, яка дозволяє користувачам купувати продукти безпосередньо в додатку. TikTok чітко озвучив свій план щодо інтеграції покупок у свій додаток: до тестування в США ця функція була доступна у Великобританії та деяких країнах Південно-Східної Азії. Схоже, що компанія також готується до створення центрів виконання в США в рамках своєї програми Shop, де компанія займатиметься обслуговуванням клієнтів, складуванням і поверненням.
Партнерські програми та інші функції покупок можуть зробити YouTube більш привабливим для творців контенту, оскільки компанія намагається конкурувати з TikTok — і вона показала, що не боїться вкладати гроші в ці зусилля. У вересні YouTube оголосив, що віддаватиме 45 відсотків доходу від реклами творцям Shorts , а YouTube залишатиме решту.