YouTube зараз має понад 100 мільйонів підписників Premium
YouTube досяг важливого рубежу для своїх рівнів платної музики та відео, перетнувши позначку в 100 мільйонів передплатників у всьому світі. Ця цифра включає пробні підписки, тому реальна кількість платних підписок менша. Рівні підписки на YouTube були основним джерелом доходу від служб підписок Google, які досягли 15 мільярдів доларів США доходу (включно з YouTube TV і Google One) у 2023 році. Минуло приблизно дев’ять років відтоді, як YouTube запустив платну службу підписки без реклами ; пізніше було вирішено розділити YouTube Red на YouTube Premium і YouTube Music Premium.
YouTube Music — сервіс потокової музики компанії; рівень Premium без реклами коштує 10,99 доларів на місяць. YouTube Premium за 13,99 доларів США на місяць включає Music Premium, а також видаляє рекламу з YouTube, забезпечує високоякісне потокове передавання, а також фонове відтворення та завантаження. Кількість передплатників компанії не розрізняла ці два рівні, тому важко визначити, скільки людей насправді користується YouTube Music порівняно з іншими музичними платформами, такими як Apple Music і Spotify, і скільки людей платять додатково за YouTube Premium.
Нараховуючи 100 мільйонів передплатників, YouTube усе ще поступається Netflix (260,8 мільйонів підписників) і Spotify (226 мільйонів платних підписок). Його можна порівняти з Disney Plus, який минулого року перетнув позначку в 150 мільйонів платних субтитрів . Але YouTube Premium не слід розглядати як конкурента іншим потоковим сервісам преміум-класу, особливо враховуючи його досить різноманітні пропозиції (відео, створене користувачами, телепередачі в прямому ефірі, потокова музика, відео на вимогу). YouTube також відмовився від потокової гонки озброєнь і перестав створювати більшість оригінального контенту на початку 2022 року .
Тому основним джерелом доходу YouTube залишається реклама , а не підписки. Але 100 мільйонів — це не те, на що чхати, а постійне зростання YouTube Premium і YouTube Music означає, що вони відіграватимуть важливу роль у майбутньому YouTube.