З’явився список компаній, які знімають рекламу з X
З’явився список компаній, що постійно зростає, зупинивших розміщення реклами на платформі X Ілона Маска в соціальних мережах, раніше відомому як Twitter, на тлі безперервної суперечки щодо антисемітського контенту.
У звіті визначено кілька великих компаній, включаючи технологічні фірми, організації охорони здоров’я та спортивні команди, чия реклама з’являлася поруч із пронацистськими публікаціями. У звіті лівої некомерційної організації Media Matters for America говориться, що реклама з’являлася поруч із твітами, які містили меми, що зображували нацизм як духовне пробудження, і цитати Адольфа Гітлера.
Днем раніше Маск написав у Twitter, що погоджується з антисемітською теорією змови. У відповідь користувачеві X, який звинуватив у зростанні онлайн-антисемітизму євреїв, стверджуючи, що вони пропагують «ненависть до білих», мільярдер написав: «Ви сказали правду».
У заяві , опублікованій на X, Маск звинуватив Media Matter у спотворенні своїх претензій проти платформи та пообіцяв подати позов.
Це викликало хвилю критики з боку рекламодавців, лідерів громадянських прав та адміністрації Байдена. Незабаром послідували корпоративні дезертирства:
IBM
16 листопада IBM зняла свою рекламу з X після того, як звіт Media Matters визначив її як одну з кількох компаній-блакитних фішок, чия реклама з’являлася поруч із твітами, що пропагують антисемітизм.
«IBM не допускає ворожих висловлювань і дискримінації, і ми негайно призупинили всю рекламу на X, поки розслідуємо цю абсолютно неприйнятну ситуацію», — йдеться в заяві компанії.
За словами Анджело Карузоне, президента Media Matters, компанія інформаційних технологій з ринковою капіталізацією близько 140 мільярдів доларів була «значним покупцем».
Apple
Виробник iPhone і MacBook вирішив призупинити всю рекламу на X у п’ятницю після того, як Маск схвалив антисемітський пост на платформі, повідомляє Axios з посиланням на неназвані джерела та New York Times.
Повідомляється, що Apple була найбільшим рекламодавцем платформи, витративши майже 50 мільйонів доларів у першому кварталі 2022 року.
Lionsgate
Повернутися до меню
Представник компанії розваг і дистрибуції фільмів повідомив The Washington Post, що вона призупинила рекламу на X у п’ятницю вдень, заявивши, що це рішення було прийнято після «твіту Ілона».
Lionsgate стоїть за хітом серії фільмів Сутінки, Голодні ігри, Джон Вік та інші.
Дісней
Розважальний гігант призупинив рекламу на платформі соціальних мереж у п’ятницю, повідомив представник компанії.
Ринкова капіталізація гіганта індустрії розваг, який займається кіно, телебаченням і тематичними парками, становить приблизно 173 мільярди доларів.
Paramount
Медіа, потокова та розважальна компанія призупиняє всю рекламу на платформі,
повідомив представник в електронному листі The Post у п’ятницю.
Портфоліо Paramount Global включає Paramount Pictures, CBS і Comedy Central,
серед іншого.
Comcast
Представник компанії Дженніфер Хурі повідомила в електронному листі в п’ятницю, що глобальна медіа-технічна компанія призупиняє рекламу на X.
Компанія Comcast, що базується у Філадельфії, з ринковою капіталізацією близько 171 мільярда доларів США, надає широкий спектр широкосмугових, бездротових та інших послуг. Він також керує кількома телевізійними та потоковими платформами та тематичними парками.
Warner Bros.
За словами прес-секретаря, гігант сфери розваг призупиняє свою рекламу на соціальній платформі Маска після його останньої суперечки.
Портфоліо медіа-компаній Warner Bro величезне, включаючи Discovery Channel, CNN, Food Network і TNT, серед інших.