Бренд Valentino представив худі на підтримку вакцинації
Valentino представив лімітовану модель чорного худі з написом «Vaccinated» (Вакцинований), всі кошти від продажу яких підуть в ЮНІСЕФ та програму Covax для закупівлі вакцин від коронавірусу.
Як передає Укрінформ, про це повідомляє Input.
Раніше бренд вуличного одягу Cloney використовував логотип Valentino у вигляді літери «V» на толстовці з капюшоном, замінивши назву бренду словом «Vaccinated».
Креативний директор модного будинку П’єрпаоло Піччолі натрапив на статтю в Інстаграмі і замість того, щоб подати в суд на Cloney, купив п’ять толстовок, що залишилися.
У серпні він розмістив в Інстаграмі свою фотографію в толстовці і подарував ще одну Леді Газі, що підвищило попит на аутфіти.
Тепер Valentino офіційно продає худі з таким дизайном по 750 доларів за штуку. 100% виручки піде в ЮНІСЕФ та програму Covax Всесвітньої організації охорони здоров’я, яка працює над доставкою вакцин у країни третього світу і не тільки.
Фото: inputmag.com