ПолiтДумка

Через технічний збій мільйони канадців залишилися без інтернету

09 июля
07:22 2022

Один з найбільших інтернет-провайдерів Канади Rogers через технічний збій протягом понад 12 годин не надавав послуг користувачам.

Про це повідомляє кореспондент Укрінформу.

Більш як 12 мільйонів жителів Канади, тобто близько третини населення країни, користуються послугами Rogers — як для доступу до інтернету, так і для мобільного зв’язку. Через збій по всій країні припинили працювати банківські картки, а також мобільний додаток, яким усі подорожні мусять послуговуватися при перетині канадського кордону. Збій також вплинув на роботу громадського транспорту в кількох містах та призвів до скасування низки медичних операцій.

Складнощі зі зв’язком виникли навіть у Комісії з питань радіо, телебачення й телекомунікацій Канади, яка здійснює нагляд за роботою інтернет-провайдерів.

Трафік у мережі Rogers зник уранці в п’ятницю й до вечора відновився лише частково. У компанії заявили, що не знають, коли надання послуг буде повністю відновлено.

Читайте також: На каналах зв’язку ПриватБанку стався збій

Зазначимо, що це другий масштабний технічний збій у мережі Rogers за останні 14 місяців.

Президент Rogers Тоні Стафієрі пообіцяв зробити усе можливе, аби таке не повторилося. За його словами, компанія відшкодує частину абонплати усім користувачам, адже вони тривалий час не могли отримувати належні послуги.


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/politdumkakiev/public_html/wp-content/themes/legatus-theme/includes/single/post-tags.php on line 5
Share

Статьи по теме

Последние новости

Ман Сити собирается продать половину состава?

Читать всю статью

Мы в соцсетях

Наши партнеры

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY

EA-LOGISTIC: Международные грузоперевозки – всегда своевременно и надежно!