ПолiтДумка

Корейська авіакомпанія перестала продавати місця біля аварійних дверей після інциденту

29 мая
02:07 2023

Asiana Airlines Inc., другий за величиною авіаперевізник Південної Кореї, заявив, що припинив продаж квитків на деякі місця біля аварійних дверей у літаках A321-200 після недавнього інциденту, коли пасажир відxчинив двері тієї ж моделі літака перед посадкою.

Як передає Укрінформ, про це повідомляє Yonhap.

У компанії заявили, що починаючи з неділі, 28 травня, Asiana Airlines припинила продаж квитків на місце 26A в 11 літаках типу A321-200, які можуть перевозити 174 пасажири, а також квитки на місце 31A в трьох літаках A321-200, які можуть вмістити 195 пасажирів.

Крім цього, місця біля аварійних дверей на літаках A321-200 будуть виключені з бронювання, навіть якщо всі місця в літаках повністю заброньовані.

Тим часом усі місця біля аварійних дверей в інших пасажирських літаках, які експлуатує Asiana, доступні для бронювання.

У Міністерстві транспорту Південної Кореї заявили, що прийняття такого заходу залежить від власних рішень авіакомпаній і не ґрунтується на правилах авіаційного регулятора.

Зазначається, що суд також дозволив арештувати чоловіка, який відкрив аварійні двері безпосередньо перед посадкою літака Asiana Airlines, що призвело до травмування людей.

Читайте також: У Швейцарії розбився туристичний літак – є загиблі

Як повідомляв Укрінформ, у Південній Кореї пасажир Airbus A321 авіакомпанії Asiana Airlines просто під час польоту відчинив аварійні двері літака, внаслідок чого постраждало 12 осіб.


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/politdumkakiev/public_html/wp-content/themes/legatus-theme/includes/single/post-tags.php on line 5
Share

Статьи по теме

Последние новости

Колишні інженери Apple та розробники ChatGPT хочуть випустити революційний смартфон

Читать всю статью

Мы в соцсетях

Наши партнеры

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY

EA-LOGISTIC: Международные грузоперевозки – всегда своевременно и надежно!