ПолiтДумка

Суд ЄС залишив чинною заборону мовлення RT France

27 июля
17:09 2022

Суд ЄС у Люксембурзі ухвалив рішення про правомірність дій Ради ЄС, яка заборонила вихід в ефір російського пропагандистського мовника RT France через систематичне поширення ним дезінформації та викривлення позиції ЄС щодо вторгнення рф в Україну.

Про це повідомляється на сайті Суду ЄС, передає Укрінформ.

«Суд ЄС дійшов висновку, що, враховуючи надзвичайний контекст цієї справи, обставини є достатніми для запровадження обмежень на свободу висловлювання щодо RT France, спрямовані на правове застосування обмежувальних заходів та є пропорційними, оскільки відповідають ситуації, і необхідними, відповідають поставленій меті. Суд також постановив, що ці заходи не мають диспропорційного впливу на змістовну частину свободи RT France на ведення бізнесу, оскільки вони є тимчасовими та зворотними», — йдеться у рішення суду.

У постанові суду нагадується, що 24 лютого 2022 року рф розпочала військову операцію в Україні. Рішенням від 1 березня 2022 року Європейська рада ухвалила обмежувальні заходи, що передбачають заборону до 31 липня 2022 року мовлення для ряду мовників, у тому числі для RT France, в межах ЄС. Наголошувалось, що російська федерація розпочала пропагандистську кампанію з метою виправдати та підтримати агресію проти України, спрямовану на громадянське суспільство в ЄС та сусідніх країнах. Для поширення пропаганди росія використовувала низку медіа, що перебувають під прямим або непрямим контролем політичного керівництва рф. Саме проти цього рішення Євроради і був спрямований позов RT France.

Читайте також: У Франції почалася примусова ліквідація російського агентства Sputnik News

Під час розгляду справи Суд ЄС зважив на обставини, за яких Єврорада ухвалювала рішення, та відхилив скарги стосовно правомочності Євроради приймати його. Суд дійшов висновку, що запроваджені обмеження відповідають законодавству та не порушують загальний принцип свободи висловлювання, оскільки обмежують дії російської влади із поширення пропаганди та дезінформації на підтримку своєї агресії із використанням підконтрольних їй ЗМІ.

Водночас суд відхилив закиди російських пропагандистів щодо необхідності дотримуватися «збалансованості» у поданні інформації, оскільки вони поширювали односторонню інформацію, спрямовану на виправдання прямої військової агресії та на дестабілізацію України.

Виходячи з цих обставин, Суд ЄС відхилив позов RT France у повному обсязі.

Читайте також: МКІП наполягатиме на розширенні кількості російських телекомпаній, що підпадають під санкції ЄС

Голова МКІП Олександр Ткаченко у Телеграмі зазначив, що російський іномовник RT наразі не може працювати в переважній більшості європейських країн, однак, за словами речника пєскова, росіяни намагаються «знайти якісь лазівки, щоб відновити своє таке затребуване мовлення».

«Заборона була накладена в березні через систематичну дезінформацію щодо України. Канал RT France подав позов про анулювання постанови Ради до Суду ЄС загальної юрисдикції. Але, природньо, програв», — повідомив міністр.

Як повідомлялося, напередодні Рада ЄС вирішила продовжити на шість місяців санкції проти росії за дії, спрямовані на дестабілізацію України.

ЄС продовжує застосовувати обмежувальні заходи у відповідь на спробу анексії Криму і Севастополя, а також за навмисну дестабілізацію України.


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/politdumkakiev/public_html/wp-content/themes/legatus-theme/includes/single/post-tags.php on line 5
Share

Статьи по теме

Последние новости

Заборона релігійних організацій, пов‘язаних з РФ: законопроєкт пройшов комітет Ради

Читать всю статью

Мы в соцсетях

Наши партнеры

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY

EA-LOGISTIC: Международные грузоперевозки – всегда своевременно и надежно!