Єврокомісія з’ясувала, як інтернет-платформи борються з COVID-фейками
Єврокомісія оприлюднила дані за травень стосовно зусиль провідних інтернет-платформ у боротьбі проти інформаційних маніпуляцій навколо пандемії COVID-19 та вакцинації.
Як повідомляє Укрінформ, про взаємодію у цій сфері з учасниками Кодексу поведінки проти дезінформації, йдеться на сайті Єврокомісії. Учасниками Кодексу є, зокрема, Facebook, Twitter, TikTok, Microsoft та Google.
«Пандемія нагадала всім нам, що належна та своєчасна інформація може рятувати життя та підтримувати економічне відродження. Програми моніторингу залишаються тестовим показником для платформ, які інформують про зміцнення (зусиль) у рамках Кодексу поведінки проти дезінформації», — сказала з цього приводу віцепрезидент Єврокомісії з питань цінностей і прозорості Вера Юрова.
- Зокрема, як зазначається, Facebook повідомив про те, що його рамкові сторінки, створені у квітні для інформування про необхідність вакцинації, протягом травня переглянули більш ніж 5 мільйонів користувачів по всьому світу.
- Twitter оновив власну політику стосовно поетапного закриття акаунтів, якщо вони використовуються для інформаційних маніпуляцій, з одночасним попередженням та інформуванням користувачів про причини.
- TikTok проінформував про співпрацю з італійським міністерством у справах молоді в організації кампанії сприяння вакцинації. Також відзначається значне зростання у травні інтересу користувачів до відео, пов’язаного з питаннями щеплень.
- Microsoft Bing створив систему підказок та посилань на дані про прогрес вакцинації проти COVID-19 під час пошуку спорідненої інформації.
- Google під час подібних пошукових операцій пропонував споживачам детальну інформацію щодо авторизованих в ЄС вакцин.
Крім того, як ідеться у доповіді Єврокомісії, інтернет-платформи боролися із джерелами, які поширювали дезінформацію навколо COVID-19 та засобів протидії пандемії.
Зокрема, Twitter дослідив 11,7 млн акаунтів та у травні припинив діяльність 1340 із них, які виявилися причетними до поширення фейків, а також видалив 37,9 тис. відповідних повідомлень.
Facebook повідомив про те, що протягом травня видалив 62 тисячі одиниць контенту (у тому числі з Instagram), який поширювався з порушенням корпоративної політики щодо інформування про COVID-19 та кампанію вакцинації.
Як повідомлялося, вперше Єврокомісія запропонувала інтернет-платформам добровільно долучитися до Кодексу поведінки проти дезінформації у жовтні 2018 року для боротьби з інформаційними маніпуляціями навколо виборів до Європарламенту. Платформи-учасниці Кодексу поведінки регулярно інформують Єврокомісію про заходи, що вживаються проти дезінформації.