Legatus

Абонентська плата також проникає в вживані автомобілі

12 апреля
17:11 2023

Не лише покупці нових автомобілів, але й тепер вживаних, змушені платити додаткові кошти за розблокування функцій на придбаних машинах.

Настала епоха підключених автомобілів, і тепер, коли багато хто потрапляє на ринок уживаних автомобілів, їхня абонентська плата йде разом з ними. Цей факт ставить під сумнів, хто насправді володіє автівкою і чи повинен автовиробник контролювати функції автомобіля після того, як здійснений перепродаж до іншої сторони. Автомобільні компанії вже деякий час планують це і бачать у цьому величезний прибуток у майбутньому. 

Вже давно відомо, що підписка застосовується на нові автомобілі. Автовиробники хочуть стягувати плату з покупців нових автомобілів за розблокування додаткової потужності, навігації, функцій напівавтономного керування, підігріву сидінь тощо. 

Прямий зв’язок із клієнтом

Porsche Cayenne 2023 року

Незважаючи на те, що дані свідчать про те, що більшість покупців відлякують функції, які вони повинні ввімкнути за додаткові гроші, це не завадило галузі зробити все можливе, щоб також зайти на ринок вживаних автомобілях. 

Це змусило багатьох сумніватися, чи повністю володіє клієнт цими функціями або навіть автомобілем, про який йдеться. Деякі країни намагаються знайти спосіб заборонити модель передплати в автомобілі. З іншого боку, автовиробники просто хочуть вичавити більше прибутку з кожного автомобіля. Підключені автомобілі роблять це простіше, оскільки тепер існує пряма лінія зв’язку між власником і брендом. 

Компанія KPMG зазначає, що спілкування змінюється «від випадкових контактів у дилерських центрах під час покупки, технічного обслуговування чи ремонту до постійного прямого контакту з клієнтами протягом усього періоду володіння». Ця зміна, ймовірно, означатиме мільярдні прибутки для автовиробників ще довго після того, як вони продадуть першу машину. 

Більше прибутку

Porsche Cayenne 2023 року

Це підтверджено різними доказами, зокрема кампанією, яку Ford розпочав у 2021 році під назвою «завжди ввімкнено», намагаючись «регулярно» взаємодіяти зі своїми клієнтами. Минулого літа генеральний директор Ford Джим Фарлі заявив, що компанія очікує заробляти «десятки тисяч доларів» на передплаті в майбутньому. 

У грудні 2021 року генеральний директор General Motors зробив ще більш масштабну заяву про те, що до 2030 року компанія очікує генерувати 25 мільярдів доларів щорічно на основі підписок. Stellantis приєднався до публічних заяв, визнавши, що планує отримати близько 23 мільярдів доларів щорічного доходу від підписки до того самого часу. 

Раніше також стало відомо, що BMW запропонувала підігрів сидінь за підпискою, а Toyota відмовилась від плати за дистанційний запуск двигуна.

Джерело: Carscoops


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/politdumkakiev/public_html/wp-content/themes/legatus-theme/includes/single/post-tags.php on line 5
Share

Статьи по теме

Последние новости

Сонячні панелі покращили незвичайним способом і тепер їхня ефективність сягає 26%

Читать всю статью

Мы в соцсетях

Наши партнеры

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY

EA-LOGISTIC: Международные грузоперевозки – всегда своевременно и надежно!